Peppi on palvelukokonaisuus korkeakoulun opintojen, opetuksen ja niihin liittyvien sähköisten palveluiden hallintaan. Ohjeita ylläpidetään Peppi-konsortion toimesta. Osa ohjeista on kaikille avoimia, osa vaatii kirjautumisen.
Peppi-ohjesivuja uudistetaan kevään 2022 aikana. Lisätietoa löytyy Peppi-konsortion Wikistä.
Ohjesivut
- Erillisominaisuudet — Erillisominaisuudella tarkoitetaan alunperin asiakaskohtaista Pepin osaa, joka on valmistumisen jälkeen otettu konsortion jakeluun Pepin ydinpalveluita laajentavaksi palveluksi. Erillisominaisuudet ovat erikseen asennettavia ja konfiguroitavia Pepin osia.
- Yhteiskäyttöinen suunnittelujärjestelmä — Palvelu, jossa käytetään useampaa perusrekisteriä yhden yhteisen suunnitteluosion kanssa.
- Kaikki työpöydät
- Korkeakoulupalveluiden työpöytä - Pääkäyttäjätoiminnot
- Opettajan työpöytä - Toteutuksen arviointinäkymä
- Opettajan työpöytä - Toteutuksen ilmoittautumisnäkymä
- Pääkäyttäjän työpöytä - Koodistot
- Pääkäyttäjän työpöytä - Työpöytien hallinta
- Suunnittelijan työpöytä - ohjaustietopalvelu (organisaatiopuu)
- Suunnittelijan työpöytä - Ryhmien hallinta
- Suunnittelijan työpöytä - Toteutuksen perustiedot
- Yksilöopetus ja ohjaus — Palvelu, joka mahdollistaa opetustehtävien resursoinnin ja muun hallinnoinnin opiskelijakohtaisesti opintojakson toteutuksella.
- Yhteiskäyttöinen suunnittelujärjestelmä — Palvelu, jossa käytetään useampaa perusrekisteriä yhden yhteisen suunnitteluosion kanssa.
- FAQ - usein kysyttyä — Peppi-konsortion teemaryhmien jakamia Pepin käyttövinkkejä.
- FAQ-KOHA
- FAQ-OPI
- FAQ-OPO
- FAQ-RESSU
- FAQ-TOTSU
- FAQ-VUOSI
- Jos olen varaajana ja poistan varauksen Outlook-sähköpostikalenteristani, poistuuko varaus kokonaan?
- Käyttöä helpottavat & nopeuttavat toiminnot — Miten voin käyttää Peppiä tehokkaasti?
- Mikä ero on "varattu henkilölle" ja "osallistujalla"?
- Miksei kalenterimerkintä ilmesty Outlook-sähköpostikalenteriini?
- Miksi kalenterimerkintä ei päivity Outlook-sähköpostikalenteriini vaikka muutin varausta Pepissä?
- Miksi kalenterini hyppää aina samalle historialliselle viikolle?
- Miksi lukkarikoneessa näkyy varaukset eri tavalla kuin kalenterissani?
- Miksi Pepissä tehty varaus ei näy kalenterissani?
- Miksi varaukseni näkyvät eri tavalla Lukkarikoneessa kuin Pepissä?
- Miksi varaus ei näy lukkarikoneessa?
- Miten lähetän kalenterikutsun ulkopuolisille osallistujille?
- Miten löydän vanhan (vanhentuneen) opiskeljaryhmän varaukset?
- Miten opiskelijat saa liitettyä varaukseen?
- Miten pääsen muuttamaan popup-ikkunaan aukeavan portletin asetuksia?
- Miten saan tallennettua merkintöjä suoritukseen?
- Miten teen varauksen toteutukselle, jonka päättymisaika on mennyt
- Miten työaikasuunnitelmat vahvistetaan lopullisesti?
- Miten voin poistaa virheelliset tai turhat merkinnät kalenteristani?
- Mitkä varaukset siirtyvät Outlook sähköpostikalenteriin?
- Instructions in English
- Planner's Desktop
- Curricula planning — This page contains links to curriculum planning instructions.
- Curricula — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Programmes (Koulutukset) — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Search — With the search function you may search for study units, curricula or separate study modules.
- Separate study modules — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Study units — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Front Page — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Messages — You may send messages to other Peppi users. When you send a message to someone via the message service, the message goes to the recipient's email and Peppi desktop. The messages you receive via Peppi will show peppi(at)organisaatio.fi http://organisaatio.fi as the sender of the message. When you reply such an email it goes to the recipient's messages service.
- Notifications — Notifications portlet allows you to see what has been recently updated or saved in the system. The notifications act as straight links via which you may easily access the implementation plan that has been created last.
- Tasks — In the Tasks portlet you will see the tasks assigned to you. You may save tasks for yourself or send tasks or reminders to other people via Peppi. Tasks in Peppi are kind of post-it notes, which allow you to remind yourself or others about different tasks.
- Resource planning and reservations — What is resource planning and reservations?
- Cost allocation (Kustannusten kohdentaminen)
- Free/busy search
- Guestroom reservations (Vierashuoneen varaukset) — Guestroom reservation is a function that allows people outside the organisation to book available rooms. They are in the system as one group, which helps to find all these reservations at once.
- Invoiced bookings
- Make other reservations (Tee muu varaus) — This function is a simplified version of the Plan and make teaching reservations (linkki) function. It is meant for the reservation of rooms and equipment without course units or student groups. Such reservations are usually meeting reservations or reservations of a piece of equipment such as a car.
- Open my calendar — Open my own calendar function opens your calendar. You may create and edit reservations in the calendar.
- Plan and make teaching reservations
- Copy the reservation — Step-by-step instructions
- Create or edit reservations — Create a reservation
- Delete or cancel a reservation — Kuvaa tilanne, jossa ohjetta tarvitaan. Esimerkiksi "Määrittele resurssille (rakennus, tila) aika, milloin se on varattavissa."
- Report view — This view is for the planners, who make timetables and schedules for multiple teachers/groups, for the so-called heavy users of the system. The view allows you to get the bigger picture of the timetable planning e.g. in one degree programme. The planner sees which course units are still missing reservations. (the information is based on the scheduling wishes and already made reservations).
- Reservation listing and mass management (Varausten listaus ja massahallinta) — This view allows you to search and get a list of reservations and edit multiple reservations at the same time. A typical way to use this function is mass publication of reservations after which students will see the reservations (publication of timetables).
- Resource management’s desktop (Resurssien hallinnan oma työpöytä)
- Resource planning and reservations - start page — The overview of resource planning and reservations
- Set meeting times — Set meeting times, which e.g. students may book. This is usually used for tutoring.
- Set resource groups and favourites (Määrittele resurssijoukot ja suosikit) — This view allows you to create lists of favourite resources. You may use these lists in the other views of resource planning and reservations tool.
- Staff / persons search — The staff search allows you to search for staff members with different search terms. You may search with the person's name, campus, unit or tasks. You may also save the search.
- Year planning — This page contains links to year planning instructions.
- Implementations (Course units) — The implementations function in the Year planning allows you to search, edit, mass edit and copy implementations.
- Copying implementations
- Templates (Toteutusten mallipohjat) — You may use the instruction and assessment information on implementation templates to speed up the implementation planning. To create a new template, go to Year planning -> Templates.
- Year planning (Vuosisuunnittelu)
- Implementations (Course units) — The implementations function in the Year planning allows you to search, edit, mass edit and copy implementations.
- Curricula planning — This page contains links to curriculum planning instructions.
- Student's Desktop
- PSP
- Transcript of Records — In addition to the personal study plan, the students may see the progress of their study in the Transcript of Records. This function allows the students to view and filter their course assessment results.
- Enrolment for the academic year
- Inform willingness to graduate
- Teacher's Desktop
- Persons — Persons (in teacher's desktop section) includes instructions for staff search and work time planning.
- Staff / person search — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Working time plan
- Students (Teacher's Desktop) — Students (in teacher's desktop section) includes instruction on study right search, PSP counselling and the agreement bank.
- Study right search — On the teacher's desktop you may search for student information including contact information and information about study rights. You may search for one or more students with search terms and save these searches for later use.
- PSP Counselling — PSP counselling includes instructions on PSP counselling tool that is used for group counselling and instructions on how to use one PSP for guidance.
- PSP Counselling (overview) — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- PSP Counselling, managing a PSP
- Agreement bank — The agreement bank tool is meant for making agreements between the university and the students. It may be used for agreeing on studies, and later on, for recognition of prior learning.
- Programmes — Programmes includes Teacher's instructions related to curricula and study units.
- Curricula (search) — Teacher’s desktop allows you to search for and view the information of curricula, course units, separate study modules and course units to be validated.
- Course units — Teacher’s desktop allows you to search for and view the information of course units. You can also add new course units in the Course units page of the Curriculum section.
- Realizations — The implementations or realizations section includes instructions for implementation search, registrations, templates, implementation planning and exams.
- Implementation search — On the teacher's desktop you will find the implementation search from the top navigation under Realizations -> Realizations (implementations). Otherwise, the search works pretty much in the same way as on the Planner's desktop in the instructions below.
- Registrations — On this page, the teacher accepts / rejects students' registrations. The teacher may also add students to implementations, if the students haven't registered themselves.
- Templates
- Implementation planning — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Exams — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Assessment — The assessment section includes teacher's instructions for the implementation assessment, study unit assessment, credit transfer and thesis assessment.
- Implementation Assessment
- Study Unit Assessment
- Credit Transfer — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Thesis Assessment —
- Persons — Persons (in teacher's desktop section) includes instructions for staff search and work time planning.
- Troubleshooting articles
- Planner's Desktop
- Korkeakoulujen omat ohjeet — Linkkejä korkeakoulujen tekemiin ja ylläpitämiin korkeakoulukohtaisiin ohjeisiin.
- Moduulien ohjeet — Moduulilla tarkoitetaan Peppi-konsortion omistuksessa ja kehitystyön piirissä olevaa, Pepin ydinpalveluita laajentavaa palvelua. Moduulit ovat erikseen asennettavia ja konfiguroitavia Pepin osia.
- eAHOT — eAHOT on palvelu aiemmin hankitun osaamisen tunnistamiseen ja tunnustamiseen.
- Maksullinen koulutus
- Ristiinopiskelu — Ristiinopiskelupalvelussa hallinnoidaan kansalliseen ristiinopiskelupalveluun lähetettäviä ja sieltä vastaanotettavia tietoja.
- Tenttipalvelu — Tenttipalvelu eli uusinta-, korotus- ja erillistenttien hallinnointiin tarkoitettu palvelu.
- Tentit korkeakoulupalvelujen ohjeet — Tentit -osiossa hallinnoidaan tenttitapahtumia, tenttitilaisuuksia ja tenttipalvelun perusasetuksia.
- Tentit opettajan ohjeet — Tentit -näkymässä opettaja voi hallinnoida omia uusinta- tai korotustenttejään tai yksittäisiä tenttejään. Tentit jaotellaan tenttikertoihin (tentti) sekä tenttitapahtumiin (tenttitilaisuus).
- Tentit opiskelijan ohjeet — Opiskelija ilmoittautuu tentteihin HOPSin kautta.
- Saavutettavuusparannuksiin liittyvät ohjeet
- Terminologiaa - Glossary — Tälle sivulle on koottu Pepin termejä, joita on käytetty myös ohjeissa sekä niiden käännöksissä.
- Työpöytien käyttöohjeet — Pepin käyttöliittymä koostuu työpöydistä, jotka toteutetaan eri käyttäjäryhmien roolien mukaan. Peppi-ohjeet on jaettu työpöydittäin perusroolien mukaisesti suunnittelijan, opettajan, opiskelijan ja korkeakoulupalvelujen ohjeisiin. Pääkäyttäjän palvelujen ohjeet on koottu omaksi kokonaisuudekseen, vaikka itse palvelut jakaantuvat pääkäyttäjän, suunnittelijan ja Liferay-ylläpidon työpöydille. Korkeakoululla voi olla käytössään myös muita työpöytiä, jotka on räätälöity esim. erilaisten sidosryhmie
- Suunnittelijan työpöytä — Suunnittelijan työpöytä on tarkoitettu koulutuksen ja opetuksen suunnittelua tekevälle henkilölle. Työpöytä pitää sisällään palveluita koulutustarjonnan suunnittelusta opetuksen toteutuksen kalenterivarausten tekemiseen.
- Etusivu (suunnittelijan työpöytä) — Työpöydän etusivun toiminnot ja sivun personointi
- Yksiköt — Yksikkö-näkymässä voi tarkastella ja päivittää organisaatioyksiköihin linkitettyjä elementtejä ja niiden kuvauksia.
- Yksiköt, yksikkölistaus
- Yksikkö, Perustiedot
- Yksikkö, Kustannuspaikat | Kustannuspaikkojen tehtävät
- Yksikkö, Ryhmät
- Yksikkö, Ryhmien haku
- Yksikkö, Ryhmän linkittäminen yksikköön
- Yksikkö, Ohjelmat
- Yksikkö, Opetussuunnitelmat
- Yksikkö, Tutkinnot | Tutkintonimikkeet
- Yksikkö, Toteutukset | Erilliset opintokokonaisuudet | Projektit | Muut työt
- Yksikkö, Henkilöiden tunnit
- Yksikkö, Henkilökunta | Opiskelijat
- Henkilöt (suunnittelijan työpöytä) — Henkilöhakuun ja työaikasuunnitelmiin liittyvät ohjeet.
- Omat tiedot — Omien profiilitietojen ja asetusten tarkastelu ja päivitys.
- Profiili - Työaikasuunnitelma — Oman profiilin Työaikasuunnitelma-välilehdellä henkilö voi tarkastella sekä hyväksyä tai hylätä hänelle ehdotetun työaikausuunnitelman (pdf).
- Profiili - Asetukset — Käyttöliittymäkielen muuttaminen sekä tapahtumien ja seuranviestien näkyvyyden asettaminen.
- Profiilitietojen ja asetusten muuttaminen - in English — You may edit your own desktop settings and profile data on all desktops. Your university may use this information in e.g. year planning or the publication of contact information.
- Henkilöhaku — Henkilöhaussa voit hakea henkilökunnan jäseniä valitsemillasi hakuehdoilla. Hakuja voi tehdä henkilön nimen, toimipisteen, yksikön tai tehtävien mukaan. Haun voi myös tallentaa.
- Työaikasuunnitelma — Suunnittelijan työpöydän Työaikasuunnitelma-näkymässä voi tarkastella henkilön työaikasuunnitelmalle tallennettuja tehtäviä. Työaikasuunnitelman kautta voi myös muokata henkilölle jo tallennettuja tehtäviä sekä esihenkilö voi lähettää työaikasuunnitelman henkilölle tarkasteltavaksi ja hyväksyttäväksi. Tällä sivulla on kuvattuna myös työaikasuunnittelun kokonaisprosessi Pepissä aina työaikasuunnitelman hyväksymiseen asti.
- Omat tiedot — Omien profiilitietojen ja asetusten tarkastelu ja päivitys.
- Opetussuunnittelu (suunnittelijan työpöytä) — Koulutusten ja opetussuunnitelmien tallennus ja ylläpito.
- Hakutoiminto — Hakutoiminnolla voit hakea järjestelmästä opintojaksoja, opetussuunnitelmia, opintokokonaisuuksia, erillisiä opintokokonaisuuksia tai tarkistettavia opintojaksoja.
- Opetussuunnitelmat (OPSit) — Korkeakoulun opetussuunnitelmassa kuvataan mm. tutkintoon tutkintoon johtavien opintojen rakenne, opintojen osaamistavoitteet sekä opetuksen järjestämistavat.
- OPS:n Perustiedot ja kuvaus
- Vastuunjako ja koulutusalat
- Rakenne — Tällä välilehdellä hallinnoidaan OPSin rakennetta eli siihen sisältyviä elementtejä: opintojaksoja ja -kokonaisuuksia.
- Opintopolut — Opintopolut tarkoittavat Pepissä tutkinto-ohjelman sisällä olevia kärkiä tai suuntautumisia.
- Ajoitussuunnitelmat
- Säännöt
- Jäsentelyt — Jäsentelyllä luokitellaan opetussuunnitelman opintojaksoja. Jäsentelyjä voi opetussuunnitelmassa olla useita, ja ne ovat määriteltävissä korkeakoulukohtaisesti. Jäsentelyjä voidaan käyttää esimerkiksi kompetenssien määrittelyyn. Opintojen tyyppi -jäsentelyllä voidaan määrittää, mitkä opintojaksot ovat ammattiopintoja, vapaasti valittavia opintoja, harjoittelua tai opinnäytetyöhön liittyviä opintoja, ja tarkentava tyyppi periytyy jäsentelyltä suoritukselle; sovellusylläpitäjä voi kytkeä tämän toi
- Tarkistus ja hyväksyminen
- Opetussuunnittelu-moduulissa käytettyjä kuvakkeita
- Opintojaksot
- Haku, lisääminen ja poistaminen
- Perus- ja kuvaustiedot
- Liitokset opetussuunnitelmiin ja erillisiin opintokokonaisuuksiin
- Vastaavuudet ja edeltävyydet
- Valintasäännöt — Asettamalla opintojaksolle valmiin valintasäännön voi opiskelijat valita toteutuksille automaattisesti.
- Suoritustavat
- Vastuunjako ja koulutusalat (opintojakso)
- Tarkistus
- Erilliset opintokokonaisuudet — Erillisellä opintokokonaisuudella voi kuvata esimerkiksi tutkinnon osaa, joka liittyy useaan tutkintorakenteeseen (esim. kieli- ja viestintäopinnot) tai tutkintoon johtamattoman koulutuksen koulutustarjontaa.
- EOK:n perustiedot ja kuvaus — Kuvaus välilehdellä hallinnoidaan erillisen opintokokonaisuuden perus- ja kuvaustietoja. Lisäksi sivulla on esim. EOK:n kopiointi, poisto, tulostus ja versioiden tarkastelu -toiminnot.
- EOK:n rakenne — Tällä välilehdellä hallinnoidaan erillisen opintokokonaisuuden rakennetta eli siihen sisältyviä elementtejä: opintojaksoja ja opintokokonaisuuksia, erillisisä opintokokonaisuuksia ja ryhmittelyjä.
- EOK:n ajoitussuunnitelma — Erillisen opintokokonaisuuden ja sen opintojaksojen oletusajoitusuunnitelma
- EOK:n tarkistus ja hyväksyminen — Erillisen opintokokonaisuuden statuksen hallinta tapahtuu Tarkistus ja Hyväksyminen -välilehdellä.
- Koulutukset
- Vuosisuunnittelu (suunnittelijan työpöytä) — Vuosisuunnittelussa korkeakoulun vastuuyksikkö suunnittelee ja hallinnoi opetustarjontaa, opintojaksojen toteutuksia, projekteja ja muita töitä.
- Vuosisuunnittelu
- Tehtävän lisääminen opettajalle
- Toteutusten tallennus vuosisuunnittelussa — Tallenna yksi tai useampi opintojakson toteutus vuosisuunnittelussa
- Vuosisuunnittelun raportit
- Toteutukset — Vuosisuunnittelun Toteutukset-osiossa voit hakea toteutuksia, muokata niitä massamuokkauksessa tai kopioida toteutuksia.
- Massamuokkaus — Toteutustietojen massamuokkaus ja massajulkaisu.
- Toteutusten kopioiminen
- Mallipohjat — Toteutusten suunnittelun suoraviivaistamiseksi toteutuksen Opetus ja arviointiosiossa voidaan hyödyntää Toteutuksen mallipohjiin tallennettuja tietoja. Mallipohjat tallennetaan osiossa Vuosisuunnittelu -> Mallipohjat.
- Vuosisuunnittelu
- Resurssien suunnittelu ja varaus — Resurssien suunnittelu- ja varausvälineeseen tallennetaan kaikki korkeakoulun lukujärjestykset ja tilavaraukset. Sen kautta luodaan kaikkien resurssien (opettajat, tilat, välineet ja opiskelijaryhmät) kalenterit.
- Resurssiensuunnittelu- ja varausvälineen etusivu — Resurssien suunnittelu- ja varausvälineen etusivulta siirrytään erilaisiin kalenteri- ja varausnäkymiin sekä resurssien hallintanäkymiin. Etusivun sisältö riippuu käyttäjän rooleista ja oikeuksista.
- Avaa oma kalenteri — Avaa oma kalenteri -osiossa näet oman kalenterisi. Voit luoda ja muokata varauksia.
- Määritä tapaamisajat — Määritä tapaamisajat näkymässä voit tehdä yksittäisille opiskelijoille tai ryhmille varattavaksi esim. toistuvia ohjausaikoja, joista opiskelijat voivat valita omassa näkymässään itselleen sopivia tapaamisaikoja. Huomioi, ettei tapaamisaikoja voi muokata toisissa kalenterinäkymissä, koska tuolloin tapaamisajan tyyppi muuttuu ja se poistuu opiskelijoille valittaviksi tarjotuista tapaamisajoista.
- Suunnittele ja tee opetuksen varauksia — Pepin resurssi- ja lukujärjestyssuunnittelu Suunnittele ja tee opetuksen varauksia osiossa.
- Luo tai muokkaa varaus — Luo varaus
- Varauksen kopiointi — Varauksen kopiointi
- Varauksen poisto ja peruminen — Varauksen voi joko poistaa tai perua mikäli
- Varauksen versiohistorian tarkastelu
- Laskutettavat varaukset
- Tee muu varaus — Tee muu varaus -osiossa voit luoda ja muokata varauksia kuten Oma kalenterissa. Tee muu varaus -toiminto on tarkoitettu tilojen ja välineiden varaamiseen sillioin kun varaukseen ei tarvitse liittää opintojaksototeutusta tai ryhmiä. Tällaisia varauksia ovat tyypillisesti palaverivaraukset tai esimerkiksi auton varaaminen.
- Raporttinäkymä — Näkymä on tarkoitettu suunnittelijoille, jotka tekevät useiden opettajien/ryhmien lukujärjestyksiä eli ns. "heavy-usereille". Näkymän kautta saa laajemman käsityksen siitä, missä vaiheessa esim. koulutusohjelman lukkarisuunnittelu on.
- Vapaan ajan haku — Vapaan ajan haun kautta voi helposti löytää isommallekin resurssijoukolle yhteisen vapaan ajan. Näkymästä voi myös tulostaa valittujen resurssien tilavaraukset.
- Vierashuoneen varaukset
- Varausten listaus ja massahallinta — Varausten listaus ja massahallintanäkymässä voi hakea eri hakuehdoin varauksia listaan ja muokata useita varauksia samaan aikaan. Tyypillisin esimerkki on julkaista varauksia massana, jonka jälkeen varaukset näkyvät myös opiskelijoille (lukujärjestyksien julkaisu).
- Määrittele resurssijoukot ja suosikit — Määrittele resurssijoukot ja suosikit näkymässä voit luoda omia suosikkilistoja eri resursseista. Suosikkilistoja voit hyödyntää resurssivarausvälineen muissa näkymissä.
- Tilojen ja välineiden hallinta — Tilojen ja välineiden hallinta näkymässä hallitaan ja ylläpidetään resurssien tietoja (tilat ja välineet), resurssien tyyppejä, varustenippuja, resurssien varausrajoituksia ja hinnastoja.
- Resurssien tietojen ylläpito — Resurssit ovat rakennuksia, paikkoja, tiloja sekä kiinteitä ja liikuteltavia varusteita. Resurssien tiedot näkyvät varauskalenterissa.
- Tilan jakaminen osatiloiksi — Tila-tyyppinen resurssi voidaan jakaa osatiloiksi, joita voidaan varata kalenterissa.
- Resurssien haku — Resursseja (rakennuksia, paikkoja, tiloja, kiinteitä varusteita ja muita resursseja) voi hakea Tilojen ja välineiden hallinta -osion etusivulla.
- Resurssien tyypit — Eri resurssien päätyypit (Rakennukset/Paikat, Tilat, Muut resurssit ja Kiinteät varusteet) voidaan tyypitellä on vielä tarkemmin alatyyppeihin. Alatyyppien hallinta tehdään Tyypit-välilehdellä. Sinne lisätty tyypittely on käytettävissä resurssien ylläpidon hakulomakkeella ja varauskalenterissa.
- Varustenippujen ylläpito ja linkitys — Varustenipuilla tarkoitetaan jonkun tilan tai muun resurssin tietyn tyyppisiä kiinteitä varustevalikoimia.
- Resurssien rajoitukset — Resurssien rajoituksilla hallitaan sitä, milloin resurssit ovat varattavissa. Rajoitukset voivat olla kieltäviä tai sallivia. Rajoitukset myös periytyvät resurssihierarkiassa.
- Rajoitteiden periytyminen ja voimassaolo — Rajoitteet periytyvät resurssihierarkiassa: jos emoresurssilla on rajoite, se näkyy myös sen alla olevissa resursseissa.
- Rajoitteiden ylläpito — Resursseille lisätyt rajoitteet näkee yhteenvetona Tilojen ja välineiden hallinta -osion ylemmällä Rajoitukset-välilehdellä. Siellä voit hallinnoida rajoitteita yhdessä näkymässä. Rajoitteen lisäosan ohjeistus Rajoitteiden ylläpito (lisäosa)
- Rajoitteiden ylläpito (lisäosa) — Rajoitteen lisäosa tuo mahdolliseksi varaamisen rajaamisen roolikohtaisesti vain tiettyihin tiloihin ja tietylle ajanjaksolle sekä henkilökohtaisten varauskiintiöiden asettamisen.
- Rajoitteiden näkyminen kalenterissa — Varauskalenterissa näkyy valkoisena se aika, jolloin resurssi on varattavissa. Ei-varattavissa oleva aika näkyy harmaana eikä sille pysty lisäämään varausta.
- Rajoitteiden käsittelysäännöt
- Hinnastot — Hinnastot voidaan liittää resursseihin ja hyödyntää sekä sisäisessä laskutuksessa, että ulkoisille asiakkaille tiloja vuokratessa. Hinnastoa hyödynnetään Maksullisessa varaustoiminnassa.
- Resurssien massamuokkaus — Resurssien ylläpidossa pääset muokkaamaan useita resursseja yhtä aikaa. Massamuokkaus tehdään resurssien hakusivulla.
- Resurssien tietojen ylläpito — Resurssit ovat rakennuksia, paikkoja, tiloja sekä kiinteitä ja liikuteltavia varusteita. Resurssien tiedot näkyvät varauskalenterissa.
- Resurssien hallinnan oma työpöytä
- Maksullinen varaustoiminta — Maksulliseen varaustoimintaan liittyy Kustannusten kohdentaminen, Hinnastot, Laskutettavat varaukset ja Vierashuonevaraukset. Toimintoja voidaan hyödyntää myös sisäisessä laskutuksessa.
- Kustannusten kohdentaminen
- Asiakkaat — Asiakkaat osiossa voidaan ylläpitää maksullisen varaustoiminnan asiakasryhmiä ja ryhmiin kuuluvia asiakkaita
- Tilausten haku — Tilaisten haussa voi hakea tilauksia ja siirtyä lisäämää tilaukseen tuotteita tai varauksia sekä lisätietoja. Tilauksen yhteenvedon voi myös tulostaa pdf:nä tai lähettää asiakkaalle sähköpostina.
- Uusi tilaus — Uusi tilaus vie Tilauksen perustiedot välilehdelle, josta voi aloittaa uuden tilauksen teon.
- Kustannusten kohdentaminen
- Varausten raportit — Suunnittelijan työpöydällä sijaitseva käyttöliittymä tilanvarausten raporttien luontia varten. Käyttöliittymässä valitaan raportin tyyppi ja hakuehdot. Tämän jälkeen voidaan käynnistää raportin luonti. Raportin valmistumisen jälkeen siitä voidaan ottaa tulosteita CSV-, Excel- ja PDF-muodoissa. Tuloste luodaan pepin raportointipalveluun lisätyn raportin reservation-report-printer avulla.
- Käyttöasteraportti — Käyttöasteaportti laskee käytetyn ajan ja käytettävissä olevan ajan suhteen tietyllä aikavälillä ja tietyillä kellonajoilla. Raportissa näkyy rakennus, resurssi (tila), tilatyyppi, käytetty aika (hh:mm), käytettävissä oleva maksimiaika (rajoitteet otettu huomioon) ja käyttöaste.
- Tilankäyttö kustannuspaikoittain — Tilankäyttö kustannuspaikoittain raportti tilojen käytöstä kustannuspaikoittain tietyllä aikavälillä. Raportissa näkyy resurssikohtaisesti kustannuspaikka, rakennus, resurssi (tila), käytetty aika (hh:mm) ja varausten lukumäärä.
- Tilankäyttö rakennuksittain/tiloittain — Tilankäyttö rakennuksittain/tiloittain raportti tilojen käytöstä rakennuksittain ja tiloittain tietyllä aikavälillä. Raportissa näkyy resurssikohtaisesti rakennus, resurssi (tila), käytetty aika (hh:mm), tilan koko, tilan henkilömäärä ja varausten lukumäärä.
- Tilankäyttö tilatyypeittäin — Tilankäyttö kustannuspaikoittain raportti tilojen käytöstä tilatyypeittäin ja rakennuksittain. Raportissa näkyy rakennus- ja tyyppikohtaisesti tilatyyppi, rakennus, käytetty aika (hh:mm) ja varausten lukumäärä.
- Kalenterien varausikkunat
- Opettajan työpöytä — Opettajan työpöydän toimintoja käytetään opintojen suunnitteluun ja toteutukseen, suoritusten arviointiin sekä opiskelijoiden ohjaukseen.
- Etusivu (opettajan työpöytä)
- Henkilöt (opettajan työpöytä) — Opettajan työpöydän Henkilöt-osio sisältää henkilöhakuun ja työaikasuunnitelmaan liittyvät ohjeet.
- Omat tiedot (opettajan työpöytä)
- Henkilöhaku (opettajan työpöytä)
- Työaikasuunnitelma (opettajan työpöytä) — Opettaja voi tarkastella hänelle tallennettua työaikasuunnitelmaa, sekä kokonaisuussuunnitelmaa että toteutusten tehtäviä ja muita tehtäviä.
- Opiskelijat (opettajan työpöytä) — Opettajan työpöydän Opiskelijat-osio sisältää opiskelijahakuun, HOPS-ohjaukseen ja sopimuspankkiin liittyvät ohjeet.
- Opiskelijahaku (opettajan työpöytä) — Opiskeluoikeuksien haku ja tietojen tarkastelu.
- HOPS-ohjaus (Opettajan työpöytä) — HOPS-ohjauksen toiminnallisuudet ja yksittäisen HOPSin tarkastelu ja muokkaus opettajan työpöydällä.
- Sopimuspankki (opettajan työpöytä) — Sopimuspankki-toiminnallisuus on tarkoitettu opiskelijan ja korkeakoulun välisten opintoja koskevien sopimusten tekoon.
- Opetussuunnittelu (opettajan työpöytä) — Opetussuunnittelu-osio sisältää ohjeet liittyen opetussuunnitelmiin ja opintojaksoihin.
- Opetussuunnitelmat
- Opintojaksot. — Opettajana voit hakea opintojaksoja ja tarkastella niiden tietoja.
- Toteutukset (opettajan työpöytä) — Opettajan työpöydän toteutukset-osiossa on ohjeet toteutushakuun, ilmoittautumisiin, toteutuksen mallipohjiin, toteutussuunnitteluun ja tentteihin.
- Toteutushaku — Opettajan työpöydällä käyttäjä voi hakea toteutuksia, joihin hänet on liitetty.
- Toteutuksen mallipohjat — Voit luoda ja tallentaa toteutussuunnitelman mallipohjia eri opintojaksojen toteutuksia varten. Mallipohjat sisältävät toteutuksen opetus ja arviointi -osion tekstikentät.
- Toteutussuunnittelu — Opettajan työpöydällä voi hakea toteutuksia ja tarkastella niitä. Opettaja voi päivittää omia toteutussuunnitelmiaan, esittää toteutustensa rytmitys- ja tilatoiveita ja julkaista omia toteutuksiaan. Toteutusten kautta opettaja pääsee myös hyväksymään opiskelijoita toteutukselle ja arvioimaan toteutuksia.
- Ilmoittautumiset — Ilmoittautumispalvelussa opettaja hyväksyy / hylkää opiskelijoiden ilmoittautumisen toteutuksille. Opettaja voi myös lisätä opiskelijoita toteutukselle, mikäli opiskelija ei ole itse ilmoittautunut.
- Tentit
- Pienryhmäilmoittautumisten hallinta — Opiskelijat voi jakaa toteutuksen ilmoittautumisnäkymässä eri ryhmiin.
- Arviointi (opettajan työpöytä) — Opettajan työpöydän arviointi-osioon kuuluu ohjeet toteutuksen arvioinnista, opintojakson arvioinnista, hyväksilukemisesta ja opinnäytetyön arvioinnista.
- Toteutuksen arviointi
- Opintojakson arviointi
- Osa-arvioinnit — Arviointikohteiden/toteutusten osa-arviointien näkyminen opintosuoritusotteella ja HOPSissa.
- Opinnäytetyön arviointi — Sijoita excerpt-makron sisään sIvun tiivistelmä: tärkein sisältö, mitä asiaa ohje koskee. Tiivistelmää käytetään sivun otsikon kanssa listauksissa, joten näiden avulla pitäisi pystyä päättelemään, mitä sivulla ohjeistetaan.
- Opintokokonaisuuden arviointi — Voit antaa opintokokonaisuudelle kokonaismerkinnän.
- Hyväksilukeminen — Hyväksilukutoiminnolla kirjataan korvaavuuksia, sisältyvyyksiä sekä vapautuksia.
- Resurssien suunnittelu ja varaus (opettajan työpöytä)
- Opiskelijan työpöytä — Opiskelijan työpöydän palvelujen avulla opiskelija voi suunnitella opintojaan ja seurata niiden edistymistä, ilmoittautua opintoihin, viestiä opettajien ja ohjaajien kanssa, varata tapaamisaikoja sekä tarkastella ja muokata omia yhteystietojaan.
- Omat tiedot (opiskelijan työpöytä) — Opiskelija voi tarkastella henkilö- ja opiskeluoikeustietojaan sekä hallinnoida työpöytänsä asetuksia.
- Opiskeluoikeudet
- Opiskeluoikeuskokonaisuus (vain yliopisto) — Kaksiportaisen tutkinnon tarkasteleminen
- Asetukset — Profiilikuvan tallennus ja käyttöliittymäkielen vaihto.
- Henkilörekisteriotteen lataaminen — korkeakoulun henkilörekisteriin tallennettujen tietojen lataaminen
- Opiskeluoikeudet
- HOPS — Henkilökohtaisen opintosuunnitelman (HOPS) -palvelussa opiskelija voi suunnitella ja aikatauluttaa opintonsa, seurata opintojensa etenemistä sekä viestiä hops-ohjaajansa kanssa.
- Tarkastelu
- Opintojen valinta — Opiskelija voi valita ja lisätä HOPSiinsa opintoja Opintohaku-toiminnallisuuden kautta joko korkeakoulun sisäisestä tai ristiinopiskelun tarjonnasta.
- Opintojen järjestely
- Ajoitus
- Jäsentelyt (opiskelijan työpöytä)
- Viestit (opiskelijan työpöytä)
- Ilmoittautumiset (Opiskelijan työpöytä) — Toteutusten hakeminen ja toteutukselle ilmoittautuminen HOPSin kautta.
- Toteutushaku (opiskelijan työpöytä) — Ilmoittautuminen toteutukselle, silloin kun opintojakso ei ole vielä opiskelijan HOPSissa.
- Ryhmän kuvaus
- Suoritukset — Opintosuoritusten tarkastelu erilaisin suodatuksin.
- Kalenteri — Kalenterista pääset katsomaan mm. opetusaikoja ja -tiloja, sekä varaamaan tapaamisaikoja opintojen ohjaukseen
- Kalenterinäkymä — Opiskelijan kalenteri -osiossa näet oman kalenterisi. Voit luoda ja muokata varauksia.
- Kalenterin listanäkymä — Kalenterin listanäkymä on listamuotoinen näkymä, joka on saavutettavampi sekä näppäimistöllä, että ruudunlukijalla.
- Tapaamisajat — Tapaamisajat ovat esim. opettajan, ohjaajan, tuutorin tms. tarjoamia tapaamisaikoja, joita opiskeija voi ottaa vastaan Tapaamisajat näkymässä.
- Opinnot — Lukuvuosi-ilmoittautuminen ja ilmoitus valmistumishalukkuudesta
- Lukuvuosi-ilmoittautuminen — Opiskelija voi tehdä lukuvuosi-ilmoittautumisen ja tarkastella läsnäolotietojaan.
- Ilmoitus valmistumishalukkuudesta
- Sopimuspankki (opiskelijan työpöytä) — Sopimuspankki-toiminnallisuus on tarkoitettu opiskelijan ja korkeakoulun välisten opintoja koskevien sopimusten tekoon.
- AHOT (opiskelijan työpöytä)
- Tentit (opiskelijan työpöytä)
- Omat tiedot (opiskelijan työpöytä) — Opiskelija voi tarkastella henkilö- ja opiskeluoikeustietojaan sekä hallinnoida työpöytänsä asetuksia.
- Korkeakoulupalveluiden työpöytä — Korkeakoulupalveluiden työpöydällä hallinnoidaan opiskelijoihin, opiskeluoikeuksiin ja suorituksiin liittyviä tietoja sekä tulostetaan erilaisia raportteja.
- Omat tiedot (korkeakoulupalveluiden työpöytä) — Omien profiilitietojen tarkastelu ja muuttaminen.
- Opiskelijat — Korkeakoulupalveluiden työpöydän opiskelijat-osio sisältää opiskelijahallintaan, opiskeluoikeuden mallipohjiin, opiskelijoiden tuontiin sekä HOPS-ohjaukseen liittyviä ohjeita.
- Opiskelijahallinta
- Opiskeluoikeushaku — Opiskeluoikeushaussa voit hakea yhden tai useamman opiskelijan tiedot valitsemillasi hakuehdoilla pika-, perus-, tai rakenteisella haulla ja tallentaa hakuja.
- Opiskeluoikeushaku - in English (Study right search) — Sivua ei ole päivitetty 9.6.2023
- Opiskeluoikeustietojen tarkastelu ja muokkaus — Opiskelijan opintoihin liittyvien tietojen tarkastelu ja muokkaus
- Läsnäolotiedot
- Opintosuoritukset
- Opiskeluoikeusjaksot — Tutkinto-opiskelijan opiskeluoikeuteen tiettynä ajanjaksona liittyviä tietoja kutsutaan opiskeluoikeusjaksoiksi. Ne näkyvät opiskeluoikeuden tiedoissa uudelle Opiskeluoikeusjaksot-välilehdellä
- Kaksiportaisen opiskeluoikeuden luonti (vain yliopisto)
- Todistusmerkintöjen / kielilausekkeiden lisääminen ja arviointi — Tässä kuvataan kuinka todistusmerkintä lisätään opiskeluoikeudelle ja jos kyseessä on arvioitava lauseken niin kuinka se arvioidaan
- Opiskeluoikeuden valmistuttaminen — Valmistumishalukkuuden ja valmistumispäivän lisääminen opiskeluoikeudelle
- Henkilötietojen tarkastelu ja muokkaus
- Opiskeluoikeustietojen massamuokkaus
- Raportit ja tulosteet — Korkeakoulupalveluilla on käytössään lukuisia opiskeluoikeuksiin ja henkilöihin liittyviä raportteja.
- Raportit ja tulosteet - in English (Reports and prints) — Study management has many different reports about people and their study rights at their disposal. The university may edit the default reports or create new ones on the report service of admin desktop.
- Opiskeluoikeushaku — Opiskeluoikeushaussa voit hakea yhden tai useamman opiskelijan tiedot valitsemillasi hakuehdoilla pika-, perus-, tai rakenteisella haulla ja tallentaa hakuja.
- Opiskeluoikeuden mallipohjat
- Yksittäisen opiskeluoikeuden mallipohjat — Opiskeluoikeuksien mallipohjien kautta opiskeluoikeuksiin liitetään tietoja, joita ei ole saatavilla esimerkiksi OILI-tuonnissa.
- Yksittäisen opiskeluoikeuden mallipohjat - in English (Study right templates) — Study right templates is a function for adding information to study rights that is unavailable e.g. in the OILI import.
- Opiskeluoikeuskokonaisuuden mallipohjat (vain yliopisto)
- Yksittäisen opiskeluoikeuden mallipohjat — Opiskeluoikeuksien mallipohjien kautta opiskeluoikeuksiin liitetään tietoja, joita ei ole saatavilla esimerkiksi OILI-tuonnissa.
- OILI-tuonti — Opiskelijan voi tuoda Peppiin yksittäin, OILI-tuontina, Mobility-tuontina tai Excel-/CSV-tiedoston avulla.
- OILI-tuonti - in English (OILI import) — You may import a student or a group of students to Peppi via OILI export or with an excel file.
- HOPS-ohjaus (Korkeakoulupalvelujen työpöytä) — HOPS-ohjauksen toiminnallisuudet ovat käytettävissä sekä opettajan että korkeakoulupalvelujen työpöydällä.
- Ristiinopiskeluverkoston ilmoittautumisrekisteri
- RIKE-opiskeluoikeuden oletusarvot
- Opiskelijahallinta
- Ryhmät — Korkeakoulupalveluiden ryhmät-osio sisältää ryhmien hakemiseen ja hallintaan liittyvät ohjeet.
- Ryhmien hallinta — Ryhmien hallinnassa voidaan luoda uusia ryhmiä sekä hakea olemassa olevia ryhmiä erilaisin hakuehdoin. Ryhmän tyyppi voi olla esimerkisi tutor-ryhmä, saapumisryhmä, hallinnollinen ryhmä tai sisäinen ryhmä.
- Ryhmien hallinta - in English (Group administration) — Groups administration allows you to create new groups and search for existing ones with different search terms. The type of group may be a tutor group, a student group, an administrative group or an internal group.
- Ryhmien hallinta — Ryhmien hallinnassa voidaan luoda uusia ryhmiä sekä hakea olemassa olevia ryhmiä erilaisin hakuehdoin. Ryhmän tyyppi voi olla esimerkisi tutor-ryhmä, saapumisryhmä, hallinnollinen ryhmä tai sisäinen ryhmä.
- Raportit (korkeakoulupalveluiden työpöytä)
- Tentit (korkeakoulupalveluiden työpöytä)
- Ylioppilaskunnan työpöytä — Ylioppilaskunnan työpöydän kautta yliopiston ylioppilaskunnan virkailija voi hakea ja tarkastella opiskelijoiden tietoja rajatusti.
- Suunnittelijan työpöytä — Suunnittelijan työpöytä on tarkoitettu koulutuksen ja opetuksen suunnittelua tekevälle henkilölle. Työpöytä pitää sisällään palveluita koulutustarjonnan suunnittelusta opetuksen toteutuksen kalenterivarausten tekemiseen.
Viimeksi päivitetty
Suosituimmat ohjeet ja kysymykset
No popular content.
FAQ / Usein kysytyt kysymykset
- FAQ-KOHA
- FAQ-OPI
- FAQ-OPO
- FAQ-TOTSU
- FAQ-RESSU
- FAQ-VUOSI
- Jos olen varaajana ja poistan varauksen Outlook-sähköpostikalenteristani, poistuuko varaus kokonaan?
- Käyttöä helpottavat & nopeuttavat toiminnot
- Mikä ero on "varattu henkilölle" ja "osallistujalla"?
- Miksei kalenterimerkintä ilmesty Outlook-sähköpostikalenteriini?
- Miksi kalenterimerkintä ei päivity Outlook-sähköpostikalenteriini vaikka muutin varausta Pepissä?
- Miksi kalenterini hyppää aina samalle historialliselle viikolle?
- Miksi lukkarikoneessa näkyy varaukset eri tavalla kuin kalenterissani?
- Miksi Pepissä tehty varaus ei näy kalenterissani?
- Miksi varaukseni näkyvät eri tavalla Lukkarikoneessa kuin Pepissä?
- Miksi varaus ei näy lukkarikoneessa?
- Miten lähetän kalenterikutsun ulkopuolisille osallistujille?
- Miten löydän vanhan (vanhentuneen) opiskeljaryhmän varaukset?
- Miten opiskelijat saa liitettyä varaukseen?
- Miten pääsen muuttamaan popup-ikkunaan aukeavan portletin asetuksia?
- Miten saan tallennettua merkintöjä suoritukseen?
- Miten teen varauksen toteutukselle, jonka päättymisaika on mennyt
- Miten työaikasuunnitelmat vahvistetaan lopullisesti?
- Miten voin poistaa virheelliset tai turhat merkinnät kalenteristani?
- Mitkä varaukset siirtyvät Outlook sähköpostikalenteriin?
Selaa ohjeita aiheen mukaan
-
A-J
-
K-N
-
O
-
P
- peppi-ajoitussuunnitelmat
- peppi-haut
- peppi-jäsentelyt
- peppi-kalenterit
- peppi-kieleistys
- peppi-kiinteät-varusteet
- peppi-koulutusohjelmat
- peppi-kustannustunnisteiden-ylläpito
- peppi-kuvaukset
- peppi-käyttäjien-profiilit
- peppi-liferay-portaalin-control-panel
- peppi-liferay-portaalin-käyttäjän-omat-tiedot
- peppi-liferay-portaalin-käyttäjät
- peppi-liferay-portaalin-organisaatiot
- peppi-liferay-portaalin-roolit
- peppi-liferay-portaalin-sivun-leiska
- peppi-liferay-portaalin-sivun-oikeudet
- peppi-liferay-portaalin-sivun-websisältö-muokkaus
- peppi-liferay-portaalin-sivuston-asetukset
- peppi-liferay-portaalin-sivuston-teema
- peppi-liferay-portaalin-tietojen-tallennus
- peppi-liferay-portaalin-ylläpito
- peppi-liferay-portaalin-ylläpitopalkki
- peppi-liitännäiset
- peppi-liitännäiset-opinto-opas
- peppi-liitännäiset-yhteystietoportletti
- peppi-lukujärjestys
- peppi-lukuvuodet
- peppi-luokittelut
- peppi-mallipohjat
- peppi-muut-resurssit
- peppi-muut-työt
- peppi-nimiavaruudet
- peppi-ohjeet-status-kesken
- peppi-oikeudet
- peppi-opetuksen-rytmitys-ja-tilatoiveet
- peppi-opetussunnittelu
- peppi-opetussuunnitelmat
- peppi-opetussuunnittelu
- peppi-opintojaksot
- peppi-portaalin-portletit
- peppi-portaalin-portletit-asetukset
- peppi-portaalin-portletit-kieli
- peppi-portaalin-portletit-konfiguraatio
- peppi-portaalin-portletti-ikkunan-asetukset
- peppi-portaalin-portletti-ikkunan-ulkoasu
- peppi-portaalin-portletti-ikkunat
- peppi-portaalin-portlettien-ohjelinkit
- peppi-portaalin-pääkäyttäjä
- peppi-portaalin-websisältö-portletti
- peppi-portalin-portletit
- peppi-projektit
- peppi-rajoitteet
- peppi-rakennukset
- peppi-resurssien-suunnittelu-ja-varaus
- peppi-resurssien-tyypit
- peppi-resurssit
- peppi-roolit
- peppi-rytmitystoiveet
- peppi-sivujen-ylläpito
- peppi-suunnittelijan-työpöytä
- peppi-sähköpostit
- peppi-säännöt
- peppi-tagit
- peppi-tehtävät
- peppi-tilat
- peppi-tilatoiveet
- peppi-tilojen-ja-välineiden-hallinta
- peppi-toteutukset
- peppi-tulostuspohjat
- peppi-työaikasuunnitelmat
- peppi-vapaajaksot
- peppi-varaukset
- peppi-varusteniput
- peppi-versio_4_4_2
- peppi-versio_4_4_3
- peppi-versio_4_5_0
- peppi-versio_4_6_0
- peppi-versio_4_7_0
- peppi-versio_5_0_0
- peppi-versio_5_1_0
- peppi-viestit
- peppi-viimeksi-tapahtunutta
- peppi-yksiköt
- peppi-ylläpitäjä
- peruminen
-
Q-S
-
T-Z