Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Web-lomakkeella

Image RemovedImage Added

  1. Mene tietokoneesi tai mobiililaitteesi selaimella osoitteeseen https://hd.metropolia.fi
  2. Voit halutessasi vaihtaa kielen sivun oikeasta yläkulmasta
  3. Kirjaudu palveluun Metropolian käyttäjätunnuksellasi

 

Image Removed


Image Added

  1. Klikkaa vasemmasta reunasta "Lisää tapaus"
  2. Valitse "Helpdesk"

 

Image RemovedImage Added

  1. Täytä lomake. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. Mahdollisimman tarkka kuvaus nopeuttaa palvelua. Esimerkiksi seuraavista tiedoista voi olla tapauksesta riippuen hyötyä:
    1. Näyttöruudulle ilmestynyt virheilmoitus mahdollisine virhekoodeineen
    2. Kuvaruutukaappaus vikatilanteesta liitetiedostona
    3. Ajankohta, jolloin virhetilanne todettiin
    4. Onko vika havaittu vain yhdellä vai useammalla tietokoneella? Ovatko muut todenneet saman vian?
    5. Onko tietokone tai muu virheellisesti toimiva laite yritetty käynnistää uudelleen. Jos ei, käynnistä se ja mainitse asiasta palvelupyynnössä.
    Kirjaudu ulos palvelusta.

Image Removed

 

  1. Liitä mahdollinen kuva tai muu lisätietoa antava tiedosto, raahaamalla tiedosto liitetiedostoalueelle.
  2. Lähetä pyyntö Lähetä-painikkeella
  3. Kirjaudu ulos painamalla nimeäsi sivun yläreunasta.



Sähköpostitse

Voit myös lähettää palvelupyyntösi sähköpostitse osoitteeseen Image Removed

Puhelimitse

Puh. 09 7424 6969

ma-to klo 8-16 ja pe 8-15

Poikkeavista aukioloajoista tiedotetaan erikseen.

osoitteeseen helpdesk@metropolia.fi


Helpdesk - service request submission