Web-lomakkeella

  1. Mene tietokoneesi tai mobiililaitteesi selaimella osoitteeseen https://hd.metropolia.fi
  2. Voit halutessasi vaihtaa kielen sivun oikeasta yläkulmasta
  3. Kirjaudu palveluun Metropolian käyttäjätunnuksellasi

 

  1. Klikkaa vasemmasta reunasta "Lisää tapaus"
  2. Valitse "Helpdesk"

 

  1. Täytä lomake. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. Mahdollisimman tarkka kuvaus nopeuttaa palvelua. Esimerkiksi seuraavista tiedoista voi olla tapauksesta riippuen hyötyä:
    1. Näyttöruudulle ilmestynyt virheilmoitus mahdollisine virhekoodeineen
    2. Kuvaruutukaappaus vikatilanteesta liitetiedostona
    3. Ajankohta, jolloin virhetilanne todettiin
    4. Onko vika havaittu vain yhdellä vai useammalla tietokoneella? Ovatko muut todenneet saman vian?
    5. Onko tietokone tai muu virheellisesti toimiva laite yritetty käynnistää uudelleen. Jos ei, käynnistä se ja mainitse asiasta palvelupyynnössä.
  2. Liitä mahdollinen kuva tai muu lisätietoa antava tiedosto Browse- ja Liitä-painikkeilla.
  3. Lähetä pyyntö Lähetä-painikkeella
  4. Kirjaudu ulos

 

Sähköpostitse

Voit myös lähettää palvelupyyntösi sähköpostitse osoitteeseen 

 

Helpdesk - service request submission