Käyttäjätuki (Helpdesk)
Käyttäjätuen tehtävänä on auttaa ja edistää tietotekniikan käyttöä opiskelussa, opetuksessa ja tukitoimissa, sekä olla varmistamassa omalta osaltaan tietoteknisen ympäristön toimintaa.
- käyttäjätuen palvelukonsepti kertoo, kuinka tämä toteutetaan.
Joustavimmin asiointi käyttäjätuen kanssa käy
- tekemällä palvelupyynnön, jolloin yhteydenotto kirjautuu ja keskustelu asiakkaan ja Helpdeskin välillä luonnistuu ajasta ja paikasta riippumatta.
- lähettämällä sähköpostia osoitteella helpdesk@metropolia.fi
- soittamalla Helpdeskin puhelinpalveluun: Puh. +358 9 7424 6777 (klo 8-16)
Käyttäjätuen henkilöstö toimii kokonaisuudessaan samassa tukitehtävässä, mutta useimmilla on lisäksi omia vastuualueitaan.
- Created by Petri Silmälä, last modified by Janne Teräslahti on 14.6.2022