• Skip to content
  • Skip to breadcrumbs
  • Skip to header menu
  • Skip to action menu
  • Skip to quick search
  • Metropolia.fi
  • Curricula
  • Wiki
  • Moodle
Metropolia
Menu
  • Create
    • Attachments (1)
    • Page History
    • Page Information
    • Resolved comments
    • View in Hierarchy
    • View Source
    • Export to PDF
    • Export to Word
    • Copy
  • Browse
    • Pages
    • Blog
    • Labels
    • Space Operations
  • Login
    • Metropolia Login
    • Haka Login
    • Visitor Login

Tietohallinto

  1. Dashboard
  2. Tietohallinto
  3. …
  4. Etusivu
  5. Palvelut ja yhteystiedot
  6. Käyttäjätuki (Helpdesk)
Print
Main navigation

Käyttäjätuen palvelukonsepti




Käyttäjätuki vastaa henkilökunnan ja opiskelijoiden käytössä olevien työasemien, kannettavien tietokoneiden ja tulostimien sekä mobiililaitteiden hyvästä käyttökunnosta ja ajanmukaisuudesta. Laitekanta pyritään pitämään korkeintaan viisi vuotta vanhana.

Laboratoriotietokoneet ja erilaisten laitteiden mukana tulleet tietokoneet eivät kuulu käyttäjätuen vastuulle.

Käyttäjätuki vastaa perusohjelmistojen ylläpidosta ja asennuksista sekä muiden ohjelmistojen asennuksista. Osaamisalueet tai muut yksiköt vastaavat erikoisohjelmien kustannuksista, mutta käyttäjätuki suorittaa hankinnat.

Käyttäjätuen palvelu perustuu Requeste-palvelupyyntöjärjestelmään osoitteessa https://hd.metropolia.fi, Helpdeskin puhelinpalveluun ja palvelupisteiden palveluaikoihin.

palveluaikoihin.

User support service concept

Skip to end of metadata
  • Created by Unknown User (kalsa), last modified by Unknown User (tarjak) on 13.10.2016
Go to start of metadata
  • käyttäjätuki
  • helpdesk
  • palvelukonsepti
  • puhelinpalvelu
  • updated2016
  • hankinta
You must log in to comment.
Overview
Content Tools
Apps
Pages
Blog
Labels
Space Operations
  • Powered by Atlassian Confluence 6.15.9
  • Printed by Atlassian Confluence 6.15.9
  • Report a bug
  • Atlassian News
Atlassian