...
width | 5% |
---|
...
width | 40% |
---|
Web-lomakkeella
...
- Mene tietokoneesi tai mobiililaitteesi selaimella osoitteeseen https://hd.metropolia.fi
Valitse kieli ja kirjaudu palveluun Metropolia-tunnuksellasi.
Klikkaa Ilmoita tapaus -linkkiä ja valitse Helpdesk.
Valitse mahdollisimman tarkkaan mihin pyyntö liittyy, jotta se ohjautuu suoraan asiasta vastaavalle taholle. Näin pyynnön ratkaiseminen nopeutuu.
- Voit halutessasi vaihtaa kielen sivun oikeasta yläkulmasta
- Kirjaudu palveluun Metropolian käyttäjätunnuksellasi
- Valitse "Helpdesk"
- Täytä lomake
...
- . Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.
...
Annettuasi tiedot, paina OK-painiketta lähettääksesi pyyntö ja kirjaudu lopuksi ulos palvelusta.
Kun pyyntösi on vastaanotettu, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi.
Kun tekemäsi pyyntö on ratkaistu, saat siitä ilmoituksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
...
- Mahdollisimman tarkka kuvaus nopeuttaa palvelua. Esimerkiksi seuraavista tiedoista voi olla tapauksesta riippuen hyötyä:
- Näyttöruudulle ilmestynyt virheilmoitus mahdollisine virhekoodeineen
- Kuvaruutukaappaus vikatilanteesta liitetiedostona
- Ajankohta, jolloin virhetilanne todettiin
- Onko vika havaittu vain yhdellä vai useammalla tietokoneella? Ovatko muut todenneet saman vian?
- Onko tietokone tai muu virheellisesti toimiva laite yritetty käynnistää uudelleen. Jos ei, käynnistä se ja mainitse asiasta palvelupyynnössä.
- Liitä mahdollinen kuva tai muu lisätietoa antava tiedosto, raahaamalla tiedosto liitetiedostoalueelle.
- Lähetä pyyntö Lähetä-painikkeella
- Kirjaudu ulos painamalla nimeäsi sivun yläreunasta.
Sähköpostitse
Voit myös lähettää palvelupyyntösi sähköpostitse osoitteeseen
...
helpdesk@metropolia.fi
...
Puh. 020 783 5274
Helpdesk-puhelinpäivystys on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8-12. Poikkeavasta aukiolosta tiedotetaan erikseen.
...
width | 55% |
---|
...