Käyttäjätili ja kirjautuminen |
---|
En pääse kirjautumaan palveluun, mitä teen? |
Miten aktivoin käyttäjätunnukseni? |
Miten kirjaudun Metropolian palveluihin? |
Miten kirjaudun pilvipalveluihin? |
Miten vaihdan salasanani? |
Miten vaihdan nimeni, puhelinnumeroni tai muun tiedon käyttäjätietoihini? |
Miten vaihdan profiilikuvani Microsoft Office 365 -tuotteisiin? |
Pääsenkö kirjautumaan Metropolian palveluihin opinto-oikeuteni päätyttyä? |
Windows tai Office vaatii aktivointia, ilmoittaa käyttöoikeuteni loppuvan pian tai ei löydä lisenssiä, mitä teen? |
Office antaa virheilmoituksen: "Oppilaitoksesi tili ei ole enää aktiivinen...", mitä teen? |
Miten poistan Metropolia-tilin Windowsista? |
Olen unohtanut käyttäjätunnukseni. Mitä teen? |
Henkilökunnan käyttäjätili ja kirjautuminen |
---|
En pysty kirjautumaan kannettavaani vaihdettuani salasanani, miten toimin? |
Miten kirjaudun Sympaan? |
Miten kirjaudun Promid-työajanseurantaan? |
Mistä saan Bitlocker Recovery Keyn? |
Miten saan vierailleni tai yhteistyökumppaneilleni Metropolian käyttäjätunnuksen? |
Sain automaattisen ilmoituksen käyttäjätunnukseni voimassaolon päättymisestä, miten toimin? |
Miten otan käyttöön monivaiheisen tunnistautumisen? (MFA) |
Monivaiheinen tunnistautuminen estää kirjautumisen. Mitä teen? |