Käyttäjätili ja kirjautuminen
En pääse kirjautumaan palveluun, mitä teen?
Miten aktivoin käyttäjätunnukseni?
Miten kirjaudun Metropolian palveluihin?
Miten kirjaudun pilvipalveluihin?
Miten vaihdan salasanani?
Miten vaihdan nimeni, puhelinnumeroni tai muun tiedon käyttäjätietoihini?
Miten vaihdan profiilikuvani Microsoft Office 365 -tuotteisiin?

Pääsenkö kirjautumaan Metropolian palveluihin opinto-oikeuteni päätyttyä?

Windows tai Office vaatii aktivointia, ilmoittaa käyttöoikeuteni loppuvan pian tai ei löydä lisenssiä, mitä teen?
Office antaa virheilmoituksen: "Oppilaitoksesi tili ei ole enää aktiivinen...", mitä teen?
Miten poistan Metropolia-tilin Windowsista?
Olen unohtanut käyttäjätunnukseni. Mitä teen?
Henkilökunnan käyttäjätili ja kirjautuminen
En pysty kirjautumaan kannettavaani vaihdettuani salasanani, miten toimin?
Miten kirjaudun Sympaan?
Miten kirjaudun Promid-työajanseurantaan?
Mistä saan Bitlocker Recovery Keyn?
Miten saan vierailleni tai yhteistyökumppaneilleni Metropolian käyttäjätunnuksen?
Sain automaattisen ilmoituksen käyttäjätunnukseni voimassaolon päättymisestä, miten toimin?
Miten otan käyttöön monivaiheisen tunnistautumisen? (MFA)
Monivaiheinen tunnistautuminen estää kirjautumisen. Mitä teen?

Etkö löytänyt etsimääsi ratkaisua?


FAQ - User ID and Login