Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Helpdesk-palvelupyynnön tekeminen

Ohjeet löydät täältä.

Palvelupyyntöjärjestelmä Requeste

Metropoliassa opiskelee noin 14 000 opiskelijaa ja henkilökuntaa on noin 1 500. Tietokoneita on 6 500 ja niissä on lähes tuhat erilaista ohjelmistoa. Näiden käyttö aiheuttaa ongelmien ja kysymysten kirjon, joiden selvittäminen edellyttää järjestelmällistä toimintatapaa.

...

Asiakaspalveluliittymässä voit myös kommunikoida käyttäjätuen kanssa palvelupyyntöön liittyvissä asioissa ja seurata palvelupyynnön vaiheita, mikäli ongelman selvittäminen vaatii useita henkilöitä. Tiedot palvelupyynnön käsittelyn tapahtumista saat automaattisesti sähköpostilla.

Hyvä palvelupyyntö

...

Tehdessäsi palvelupyyntöä Requesteen, täytä kaikki mahdolliset kentät tarkasti. Ongelman tai kysymyksen otsikossa on hyvä näkyä palvelun tai ohjelmiston nimi (ei siis "APUA" tai "Kiire!!!!").

...