Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderColor#555
bgColor#fff
titleBGColor#fbb24c
borderWidth1px
titlePalvelupyyntöjärjestelmä

Metropoliassa opiskelee noin 14 000 opiskelijaa ja henkilökuntaa on noin 1 500. Tietokoneita on 6 500 ja niissä on lähes tuhat erilaista ohjelmistoa. Näiden käyttö aiheuttaa ongelmien ja kysymysten kirjon, joiden selvittäminen edellyttää järjestelmällistä toimintatapaa.

Asiakkaiden (opiskelijat ja henkilökunta) lähettämät ongelmakuvaukset ja kysymykset käsitellään palvelupyyntöinä, jotka rekisteröidään palvelupyyntöjärjestelmään nimeltään Requeste. Sama järjestelmä kirjaa muidenkin Metropolian palveluorganisaatioiden kuten kiinteistöpalveluiden ja kirjaston toimeksiantoja. Järjestelmään liitetään lähitulevaisuudessa myös muita Metropolian toimintoja.

Vaikka palvelupyyntö voidaan jättää sähköpostitse, puhelimitse ja kasvokkainkin, on sen nopean käsittelyn takeena suoraan järjestelmään asiakaspalveluliittymästä tehty yksityiskohtainen ongelman kuvaus. Katso kohta: Miten tehdään hyvä palvelupyyntö

Asiakaspalveluliittymässä voit myös kommunikoida käyttäjätuen kanssa palvelupyyntöön liittyvissä asioissa ja seurata palvelupyynnön vaiheita, mikäli ongelman selvittäminen vaatii useita henkilöitä. Tiedot palvelupyynnön käsittelyn tapahtumista saat automaattisesti sähköpostilla.

...