...
width | 5% |
---|
...
width | 40% |
---|
Web-lomakkeella
...
- Mene tietokoneesi tai mobiililaitteesi selaimella osoitteeseen https://hd.metropolia.fi
Valitse kieli ja kirjaudu palveluun Metropolia-tunnuksellasi.
Klikkaa Ilmoita tapaus -linkkiä ja valitse Helpdesk.
Valitse mahdollisimman tarkkaan mihin pyyntö liittyy, jotta se ohjautuu suoraan asiasta vastaavalle taholle. Näin pyynnön ratkaiseminen nopeutuu.
...
- Voit halutessasi vaihtaa kielen sivun oikeasta yläkulmasta
- Kirjaudu palveluun Metropolian käyttäjätunnuksellasi
- Klikkaa vasemmasta reunasta "Lisää tapaus"
- Valitse "Helpdesk"
- Täytä lomake. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.
...
Annettuasi tiedot, paina OK-painiketta lähettääksesi pyyntö ja kirjaudu lopuksi ulos palvelusta.
Kun pyyntösi on vastaanotettu, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi.
Kun tekemäsi pyyntö on ratkaistu, saat siitä ilmoituksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Löydät ratkaistun pyynnön myös klikkaamalla Selaa ilmoituksia -linkkiä ja valitsemalla Helpdesk. Valitse näkymäksi Suljetut tapaukset ja paina Hae-painiketta.
- Mahdollisimman tarkka kuvaus nopeuttaa palvelua. Esimerkiksi seuraavista tiedoista voi olla tapauksesta riippuen hyötyä:
- Näyttöruudulle ilmestynyt virheilmoitus mahdollisine virhekoodeineen
- Kuvaruutukaappaus vikatilanteesta liitetiedostona
- Ajankohta, jolloin virhetilanne todettiin
- Onko vika havaittu vain yhdellä vai useammalla tietokoneella? Ovatko muut todenneet saman vian?
- Onko tietokone tai muu virheellisesti toimiva laite yritetty käynnistää uudelleen. Jos ei, käynnistä se ja mainitse asiasta palvelupyynnössä.
- Kirjaudu ulos palvelusta.
Sähköpostitse
Voit myös lähettää palvelupyyntösi sähköpostitse
...
Puhelimitse
Puh.
...
09 7424 6969
...
ma-to klo 8
...
-16
...
ja pe 8
...
-15
...
Poikkeavista aukioloajoista tiedotetaan erikseen.
...
width | 55% |
---|
...