Miten saan hyvityksen tulostusarvosta?
Koskee opiskelijoita
Tämä vastaus koskee Metropolian opiskelijoita, ei henkilökuntaa.
Miten saan hyvityksen tulostusarvosta, joka minulla on jäljellä opintojeni päättyessä?
Ohjeet tulostusarvon palauttamiseen ovat sivulla Arvon palauttaminen.
Miten saan käyttööni tulostusarvon, joka ei siirtynyt oston jälkeen tulostustililleni?
Tee helpdeskille hyvän käytännön mukainen palvelupyyntö. Liitä palvelupyyntöön Paytraililtä saamasi kuitti, jossa näkyy maksun määrä ja maksutunnus.
Miten toimin ongelmatilanteessa?
- Käynnistä uudelleen tietokoneesi ja laite, jossa vika ilmenee. Kokeile toimintoa vielä kerran.
- Jos yrittämäsi toiminto tapahtuu nettiselaimessa, yritä toimintoa uudestaan incognito- eli private-ikkunassa ja toisessa selainohjelmassa.
- Yritä etsiä ratkaisu tietohallinnon sivustosta käyttämällä seuraavia tiedonhakutapoja:
- sivuston vasemmanpuoleinen navigointivalikko
- wikin oma hakukone (oikea ylänurkka)
- yleinen hakukone, kuten Google Search
- aakkosellinen avainsanaluettelo
- UKK - Usein kysytyt kysymykset
Jos ongelma ei selvinnyt, ota yhteyttä helpdeskiin hyvän käytännön mukaisesti. Liitä kirjalliseen yhteydenottoon aina koko ruudun kuvakaappaus ongelmatilanteesta.
Ohjeet yhteydenottoon | Yhteystieto |
---|---|
Kysy Mikko-tekoälybotilta 24/7 | https://mikko.metropolia.fi |
Lomakkeella | https://hd.metropolia.fi |
Sähköpostitse | helpdesk@metropolia.fi |
Puhelimitse | 09 7424 6777 (arkisin klo 8–16) |
- Created by Samuli Tani, last modified on 21.7.2023