Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Helpdesk Request

If you encounter any problems with hardware, software or network. Make always a helpdesk request case.

Case handling time will be faster because case will be forwarded in system to right people.

Always make request case personally. That's how informer can answer for more detailed questions and get information when case is solved.

Request case can be made at:

Palvelupyyntö

Mikäli tulee mitään tietoteknisia ongelmia ohjelmiston, tietokoneen tai verkon kanssa niin tee palvelupyyntö.

Palvelupyyntö tallentuu järjestelmään missä case menee suoraan oikealle henkilölle ja näin ollen tapauksen käsittely on nopeaa.

Tehkää palvelupyyntö aina henkilökohtaisesti. Näin ollen vian ilmoittaja voi vastata itse tarkentaviin kysymyksiin ja saa tiedon kun tapaus on ratkaistu.

Palvelupyynnön voi tehdä osoitteessa https://hd.metropolia.fi

Mikäli olet estynyt pääsemästä internettiin niin palvelupyynnön voi myös jättää soittamalla metropolian liittymästä palvelunumeroon 6969

If you are not able to acces internet you can call to phoneservice, number "6969". This only works if you have Metropolia phoneline.

Here are more information about request case systemTässä vielä tarkennettuja ohjeita palvelupyyntöjärjestelmään.