Making helpdesk request
Palvelupyyntö
Mikäli tulee mitään tietoteknisia ongelmia ohjelmiston, tietokoneen tai verkon kanssa niin tee palvelupyyntö.
Palvelupyyntö tallentuu järjestelmään missä case menee suoraan oikealle henkilölle ja näin ollen tapauksen käsittely on nopeaa.
Tehkää palvelupyyntö aina henkilökohtaisesti. Näin ollen vian ilmoittaja voi vastata itse tarkentaviin kysymyksiin ja saa tiedon kun tapaus on ratkaistu.
Palvelupyynnön voi tehdä osoitteessa https://hd.metropolia.fi
Mikäli olet estynyt pääsemästä internettiin niin palvelupyynnön voi myös jättää soittamalla metropolian liittymästä palvelunumeroon 6969
Tässä vielä tarkennettuja ohjeita palvelupyyntöjärjestelmään.
- Created by Juhana Lähteenmäki, last modified on 19.11.2011
You are viewing an old version of this page. View the current version.
Compare with Current View Page History
« Previous Version 3 Next »
- No labels