Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Tee palvelupyyntö kannettavasi, matkapuhelimesi ja muiden laitteidesi palautuksesta. Mainitse palvelupyynnössäsi, jätätkö laitteesi työhuoneeseesi vai toimitatko ne vahtimestareille tai Helpdeskin palvelupisteeseen sen aukioloaikana.
  • Myös esimies voi tehdä palvelupyynnön laitteiden palautuksesta alaisensa puolesta.
  • Vaikka laite siirrettäisiin suoraan toiselle henkilölle yksikön sisällä, siitä on ilmoitettava Helpdeskiin.
  • Vastaat lähtiessäsi itse omien tiedostojesi kopioinnista itsellesi, esimerkiksi omalle ulkoiselle kiintolevyllesi tai henkilökohtaiselle pilvitallennustilillesi.
  • Kaikki laitteet tyhjennetään viimeistään sitten, kun ne otetaan käyttöön toiselle henkilölle tai kun ne poistetaan Metropoliasta. Jos laitteillesi on tallennettu luottamuksellista tietoa, ilmoita siitä Helpdeskille, ja pyydä tyhjentämään laitteesi viivytyksettä.
  • HUOM! Muista poistaa puhelimesta pääsykoodit sekä käyttäjätili-sidonnaisuus. Mikäli puhelin palautetaan lukittuna ja suojattuna se on tämän jälkeen käyttökelvoton.

...

Käyttäjätunnuksesi lakkaa automaattisesti toimimasta työsuhteesi päätyttyä. Tunnus on kuitenkin vielä virallisen päättymispäivän jälkeen 2 viikkoa toiminnassa, jolloin voit ottaa itsellesi talteen tärkeitä tiedostoja.

Lisätietoa käyttäjätunnuksista

...