Kun työsuhteesi Metropoliaan päättyy, toimi tämän ohjeen mukaan.

Vastuut

Vastaat itse tietojesi asianmukaisesta kopioinnista talteen henkilökohtaisille tallennusvälineillesi ennen työsuhteesi päättymistä. Voit ottaa yhteyttä Helpdeskiin, jos tarvitset apua. Helpdeskin yhteystiedot löytyvät Tietohallinnon sivuston etusivulta.


Laitteiden palautus

1. Ota yhteyttä Helpdeskiin soittamalla puhelinpalveluun 09 7424 6777 tai tekemällä palvelupyyntö osoitteessa https://hd.metropolia.fi / helpdesk@metropolia.fi. Saat tällöin palautusta koskevan palvelupyynnön numeron.
2. Poista puhelimistasi ja tableteistasi kaikki henkilökohtaiset tilisi. (Asetukset -> Tilit).

3. Liitä laitteisiin paperilappu, johon on merkitty "Helpdesk" ja palautusta koskevan palvelupyynnön numero.
4. Toimita laitteet aulapalveluille Helpdeskin noudettaviksi.


Käyttäjätunnus

Käyttäjätunnuksesi lakkaa automaattisesti toimimasta työsuhteesi päätyttyä. Tunnus on kuitenkin vielä virallisen päättymispäivän jälkeen 2 viikkoa toiminnassa, jolloin voit ottaa itsellesi talteen tärkeitä tiedostoja.

Lisätietoa käyttäjätunnuksista


Sähköpostien talteenotto

Vastaat itse sähköpostiesi talteenotosta. Sähköpostit voit ottaa itsellesi talteen erilaisilla, vaihtoehtoisilla menetelmillä:

Menetelmä A: Edelleenlähetys

Menetelmä B: Arkistointi


Tiedostojen talteenotto


Miten toimin ongelmatilanteessa?


At the End of Contract