Urki UKK:ta – osaako vastata kysymykseesi
Etsi vastauksia UKK:n kaikista aiheista
Uutiset ja tiedotteet
15 viimeisintä
Div |
---|
|
Tietoteknisiä ongelmia?Palvelupyynnöt käyttäjätuelle osoitteessa https |
Wiki Markup |
---|
h2. Uutiset ja tiedotteet
{blog-posts:max=3|content=titles}
[30 viimeisintä|https://tietohallinto.metropolia.fi/pages/viewpage.action?pageId=30250444]
!kuva.gif!
h2. Opiskelijan Top 10
Tietotulvaa helpottaa Top 10 \-luettelo, johon on koottu opiskelijoiden näkökulmasta [Metropolian keskeisimmät verkkopalvelut|Opiskelijan IT-vinkit] tiiviine opasteksteineen ja jatkolinkkeineen. Mukana myös uuden opiskelijan muistilista Metropolian tietojärjestelmistä.
\\
h2.
{div:class=rbox}
h2. In English
[!english_flag.jpg!|itservices:]
[IT Services in English|itservices:Front page]
{div}
{div:class=rbox}
h2. Tietoteknisiä ongelmia?
Palvelupyynnöt käyttäjätuelle osoitteessa
*[http ://hd.metropolia.fi /]*
P. *020 783 6969*, ma-to klo 8-16 ja pe 8-15
{color:#000000}{*}Puhelinpalvelu on suljettu 20.12.2012.-06.01.2013{*}{color}
{div}
{div:class=rbox}
h2. Pikavalinta
[Valmistuminen|https://tietohallinto.metropolia.fi/display/tietohallinto/Valmistuminen]
[Käyttäjätunnukset ja aktivointi|Aktivointi]
[Salasanan vaihto|tietohallinto:Salasanan vaihto]
[Sähköposti|tietohallinto:Sähköposti - vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin]
[Kotisivu, Shell ja MySQL|tietohallinto:Kotisivu-, Shell- ja MySQL-palvelut]
[Verkkolevyt|Verkkolevyt ja kotihakemisto]
[Langaton verkko|tietohallinto:Langaton verkko]
[Uuden opiskelijan käyttäjätunnukset|Opiskelija]
{div}
\\
h2.
Puhelinpalvelu +358 9 7424 6777 ark. klo 8 - 16
|