...
- Varmista, että olet noudattanut tulostusohjeita: Tulostus, kopiointi ja skannaus.
- Jos kyseessä on yksittäisen tulostimen laitevika, siirry kohtaan Mitä teen, jos Canon-monitoimilaite ei tulosta kunnolla tai ei ollenkaan?.
- Jos tietokoneelta Canonin tulostimiin yhdistäminen ei onnistu, tai tulostus ei mene jonoon, tai tulostuksessa esiintyy erilaisia virheitä, siirry kohtaan Miten ajan Canonin tulostinajurien korjausohjelman?.
- Kierrä ongelma väliaikaisesti
- kokeilemalla toista tulostinta
- tulostamalla suoraan muistitikulta
- tulostamalla selaimesta PaperCut - Web Print -palvelun kautta (vain PDF-tiedostojen tulostaminen A4-arkille mahdollista)
- tulostamalla älypuhelimelta, tabletilta tai omalta kannettavaltasi Mobility Print -sovelluksen kautta.
- Tee palvelupyyntö helpdeskille.
Mitä teen, jos Canon-monitoimilaite ei tulosta kunnolla tai ei ollenkaan?
Info | ||
---|---|---|
| ||
Jos jokin tietty Canon-monitoimilaite ei toimi tai siitä on väri taikka paperi loppunut, ilmoita asiasta kampuksen aulapalveluihin. Jos kyseessä on jokin muu kuin Canon-monitoimilaite (esim. HP- tai Epson-merkkinen tulostin), tee palvelupyyntö helpdeskille. |
...
- Tarkista, ettei monitoimilaitteen näytössä ole virheilmoitusta eikä mikään varoitusvalo pala.
- Jos mitään näkyvää syytä tulostuksen epäonnistumiseen ei ole, käynnistä monitoimilaite uudelleen.
- Jos laitteesta on paperi loppunut, ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille. Kerro
- mistä laitteesta on kyse (sarjanumero)
- mikä paperi on lopussa (A4, A3 vai molemmat)
- missä laite sijaitsee.
- mistä laitteesta on kyse (sarjanumero)
- Jos laitteessa on paperitukos, yritä selvittää ongelma ensin itse. Monitoimilaitteen näytöllä näkyy ohjeita tukoksen poistamiseksi.
- Noudata ohjeita.
- Mikäli et saa paperitukosta poistettua laitteen ohjeiden avulla, ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille.
- Tulostimesta on väri loppunut tai loppumassa, jos näyttöpaneeliin tulee erityinen ilmoitus tai tulostusjälki on epätasaista.
Jos kyseessä on Canon-monitoimilaite, ilmoita Ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille, muuten tee asiasta palvelupyyntö helpdeskille. Kerro- mistä laitteesta on kyse (sarjanumero)
- mikä väri on lopussa
missä laite sijaitsee.
Note icon false title Muissa tapauksissa tee vikailmoitus tai palvelupyyntö Muissa vikatilanteissa, jos kyseessä on Canon-monitoimilaite, ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille.
Muilla laitteilla, tee asiasta palvelupyyntö helpdeskille.
Kerro
- mistä laitteesta on kyse (sarjanumero)
- minkä virheilmoituksen laite antaa
- missä laite sijaitsee
- miten ongelma ilmenee
- miten olet yrittänyt ratkaista ongelman.
- Kierrä ongelma väliaikaisesti
- kokeilemalla toista tulostinta; katso toisen laitteen sijainti sivulta Laitteiden sijainnit
- tulostamalla suoraan muistitikulta
- tulostamalla selaimesta PaperCut - Web Print -palvelun kautta (vain PDF-tiedostojen tulostaminen A4-arkille mahdollista)
- tulostamalla älypuhelimelta, tabletilta tai omalta kannettavaltasi Mobility Print -sovelluksen kautta
...
title | Vaihda tulostinta |
---|
- .
...
Miten ajan Canonin tulostinajurien korjausohjelman?
...
Note | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
Jos tietokoneella Canonin tulostimiin yhdistäminen ei onnistu, tai tulostus ei mene jonoon, tai tulostuksessa esiintyy erilaisia virheitä, niin aja alla olevan ohjeen mukaan ongelmia korjaava ohjelma. |
...
Note | ||
---|---|---|
| ||
Ohjeet muistitikun alustamiseen FAT32-muotoon Windowsissa: How to Format a USB Drive to FAT32 on Windows 11 or Windows 10 (howtogeek.com). |
Miten toimin ongelmatilanteessa?
Note | ||
---|---|---|
| ||
|
Info |
---|
Jos jokin tietty Canon-monitoimilaite ei toimi tai siitä on väri loppunut, ilmoita asiasta ensisijaisesti kampuksen aulapalveluihin. Jos kyseessä on jokin muu kuin Canon-monitoimilaite (esim. HP- tai Epson-merkkinen tulostin), tai jos et saa aulapalveluihin yhteyttä, tee palvelupyyntö helpdeskille. Kerro ilmoituksessa tai palvelupyynnössä
|
...
Include Page Miten toimin ongelmatilanteessa? Miten toimin ongelmatilanteessa?