...
If the problem persists, please refer to "Did You Encounter a Problem?" for further instructions.
Jos en pääse kirjautumaan Microsoft Teamsiin selaimella
If I can't log in to Microsoft Teams using a web browser
- Ensure that you have accepted the terms of use for cloud services. Instructions: Cloud Services.
- Make sure you are logging in at the correct address:
- Varmista, että olet hyväksynyt pilvipalveluiden käyttöehdot. Ohjeet: Pilvipalvelut.
- Varmista, että kirjaudut oikeassa osoitteessa https://office.com.
- Varmista, että kirjaudut oikealla käyttäjätunnuksen muodolla palveluun (tunnus@Verify that you are logging in with the correct format of your username (username@metropolia.fi, esime.g., matmeik@metropolia.fi, ei sähköpostiosoitenot the email address).
- Yritä uudestaan selaimen incognito- eli private-ikkunassa ja toisella selaimella.
- Syötä salasana huolellisesti ilman selaimen automaattitäydennystä. Varmista, ettet tehnyt kirjoitusvirhettä.
- Try again using a browser's incognito or private window mode, and with a different browser.
- Enter your password carefully without relying on browser autofill. Make sure you haven't made any typing errors.
- Kokeile pääsetkö kirjautumaan salasanallasi
Try logging in with your password at
-palveluun. Jos et, vaihda salasanasi ja yritä uudelleen. If you can't log in, reset your password and try again.
If the problem persists, please refer to "Did You Encounter a Problem?" for further instructions.
...
I can't log in to my Metropolia email on a web browser, what should I do?
Info | ||
---|---|---|
| ||
Ulkomailta pääsee kirjautumaan Metropolian sähköpostiin toistaiseksi vain VPN-etäyhteyden kautta. Katso tiedote OMAsta ja lue ohjeet VPN-etäyhteyden käytöstä. | ||
| ||
To access Metropolia email from abroad, currently, you can only do so through a VPN connection. Please refer to the announcement on OMA for detailed instructions on using a VPN connection. |
- Please try again using a browser's incognito or private window mode, and with a different browser.
- Make sure you are logging in at the correct address:
- Yritä uudestaan selaimen incognito- eli private-ikkunassa ja toisella selaimella.
- Varmista, että kirjaudut oikeassa osoitteessa https://mail.metropolia.fi. Metropolian sähköpostia voi selaimella käyttää ainoastaan tämän osoitteen kautta.
- Varmista, että kirjaudut oikealla käyttäjätunnuksen muodolla palveluun (pelkkä lyhyt tunnus, ei sähköpostiosoite).
- Syötä salasana huolellisesti ilman selaimen automaattitäydennystä. Varmista, ettet tehnyt kirjoitusvirhettä.
- Metropolia email can only be accessed through this specific address when using a web browser.
- Verify that you are logging in with the correct format of your username (just the short username, not the email address).
- Enter your password carefully without relying on browser autofill. Make sure you haven't made any typing errors.
- Kokeile pääsetkö kirjautumaan salasanallasi
Try logging in with your password at
-palveluun. Jos et, vaihda salasanasi ja yritä uudelleen. If you can't log in, reset your password and try again.
If the problem persists, please refer to "Did You Encounter a Problem?" for further instructions.
...