Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Laitteiston lisäksi käyttäjätuki vastaa perusohjelmistojen ylläpidosta ja asennuksista sekä muiden ohjelmistojen asennuksista. Kun koulutusohjelma tai muu yksikkö tarvitsee uuden ohjelmistotuotteen, se vastaa se kustannuksista, mutta käyttäjätuki tekee hankinnan.

Käyttäjätuen palvelu perustuu Requeste-palvelupyyntöjärjestelmään nimeltä Requeste osoitteessa https://hd.metropolia.fi, joka takaa sen, että kaikki pyynnöt toteutetaan. Helpdeskin puhelinpalvelu päivystää opetuksellisina aikoina maanantaista torstaihin klo 08.00 - 15.30 ja perjantaisin klo 08.00 - 15.00 numerossa 09 7424 6969. Poikkeavista ajoista tiedotetaan erikseen. Käyttäjätuen henkilöt on hajautettu kiinteistökohtaisen vastuujaon perusteella.

...