• Skip to content
  • Skip to breadcrumbs
  • Skip to header menu
  • Skip to action menu
  • Skip to quick search
  • Metropolia.fi
  • Curricula
  • Wiki
  • Moodle
Metropolia
Menu
  • Create
    • Attachments (1)
    • Page History
    • Page Information
    • Resolved comments
    • View in Hierarchy
    • View Source
    • Export to PDF
    • Export to Word
    • Copy
  • Browse
    • Pages
    • Blog
    • Labels
    • Space Operations
  • Login
    • Metropolia Login
    • Haka Login
    • Visitor Login

Tietohallinto

  1. Dashboard
  2. Tietohallinto
  3. Etusivu
  4. UKK – Tietohallinnon usein kysytyt kysymykset
Print
Main navigation

UKK - Tiedostojen jakaminen ja tallennus

Tiedostojen jakaminen ja tallennus
Mitä teen, jos en pääse kirjautumaan pilvipalveluun?
Minulla on ongelma verkkolevyn kanssa, miten ratkaisen sen?
Olen kadottanut tiedoston pilvipalvelussa, miten saan sen takaisin?
Miten palautan kadonneen tiedoston verkkolevyltä (esim. W:, Z: tai U:)?
Minulla ei ole käyttöoikeuksia Teams-sovelluksen ryhmään tallennettuun tiedostoon, mitä teen?
Mitä teen jos Office 365 -pilvipalvelun (Sharepoint/Onedrive) kautta jakamani linkki ei aukea muille?
Mihin voin tallentaa tiedostoni turvallisesti?
Teen tutkimusta; mihin voin tallentaa henkilötietoja sisältävää dataa?
Miten saan käyttööni sensitiivisen datan palvelimen?
Olen saanut UNC-polun metroarch-palvelimelle, mutta en pääse siihen käsiksi, mitä teen?

Etkö löytänyt etsimääsi ratkaisua?

Otamme lämmöllä vastaan palautetta, joka auttaa kehittämään UKK-sivujamme vielä paremmiksi. Jos et löydä ongelmaasi liittyvää kysymys-vastaus-paria tai olemassa oleva vastaus on puutteellinen, kerrothan siitä meille palvelupyynnössäsi.

  1. Käynnistä uudelleen tietokoneesi ja laite, jossa vika ilmenee. Kokeile toimintoa vielä kerran.
  2. Jos yrittämäsi toiminto tapahtuu nettiselaimessa, yritä toimintoa uudestaan incognito- eli private-ikkunassa ja toisessa selainohjelmassa.
  3. Yritä etsiä ratkaisu usein kysyttyjen kysymysten sivulta.

Jos ongelma ei selvinnyt, ota yhteyttä helpdeskiin hyvän käytännön mukaisesti. Liitä kirjalliseen yhteydenottoon aina koko ruudun kuvakaappaus ongelmatilanteesta.

Ohjeet yhteydenottoonYhteystieto
Lomakkeellahttps://hd.metropolia.fi
Sähköpostitsehelpdesk@metropolia.fi
Puhelimitse09 7424 6777 (arkisin klo 8–16)



FAQ - File Sharing and Storage

Skip to end of metadata
  • Created by Samuli Tani, last modified on 25.9.2023
Go to start of metadata
#trackbackRdf ($trackbackUtils.getContentIdentifier($page) $page.title $trackbackUtils.getPingUrl($page))
  • tiedostojen
  • jakaminen
  • tiedostot
  • tiedosto
  • tallennus
  • pilvipalvelu
  • verkkolevy
  • verkkolevyt
  • kadonneet
  • tallentaminen
  • tietoturva
  • turvallisuus
  • henkilötiedot
  • sensitiivinen
  • metroarch
  • ukk
You must log in to comment.
Overview
Content Tools
Apps
Pages
Blog
Labels
Space Operations
  • Powered by Atlassian Confluence 7.13.7
  • Printed by Atlassian Confluence 7.13.7
  • Report a bug
  • Atlassian News
Atlassian