Miten saan Adoben ohjelmistot käyttööni?
Miten saan Metropolian henkilökunnan jäsenenä Adoben ohjelmistot käyttööni?
Koskee Metropolian henkilökuntaa
Tämä vastaus koskee vain Metropolian henkilökuntaa, ei PopJazz konservatorion tai Helsingin konservatorion työntekijöitä.
- Varmista, että olet hyväksynyt tietojen lähetyksen Adobe Creative Cloud -pilvipalveluun. Ohjeet sivulla En pääse kirjautumaan Adobe Creative Cloud -palveluihin, mitä teen?.
- Käynnistä Software Center.
- Valitse All-osiosta Creative Cloud Desktop ja klikkaa Install.
- Kirjaudu palveluun tunnuksella etunimi.sukunimi@metropolia.fi (sähköpostiosoite).
Miten saan Metropolian opiskelijana Adoben ohjelmistot käyttööni?
- Varmista, että olet hyväksynyt tietojen lähetyksen Adobe Creative Cloud -pilvipalveluun. Ohjeet sivulla En pääse kirjautumaan Adobe Creative Cloud -palveluihin, mitä teen?.
- Noudata ohjetta Adobe Creative Cloud edullisesti opiskelijoille.
Miten toimin ongelmatilanteessa?
- Käynnistä uudelleen tietokoneesi ja laite, jossa vika ilmenee. Kokeile toimintoa vielä kerran.
- Jos yrittämäsi toiminto tapahtuu nettiselaimessa, yritä toimintoa uudestaan incognito- eli private-ikkunassa ja toisessa selainohjelmassa.
- Yritä etsiä ratkaisu tietohallinnon sivustosta käyttämällä seuraavia tiedonhakutapoja:
- sivuston vasemmanpuoleinen navigointivalikko
- wikin oma hakukone (oikea ylänurkka)
- yleinen hakukone, kuten Google Search
- aakkosellinen avainsanaluettelo
- UKK - Usein kysytyt kysymykset
Jos ongelma ei selvinnyt, ota yhteyttä helpdeskiin hyvän käytännön mukaisesti. Liitä kirjalliseen yhteydenottoon aina koko ruudun kuvakaappaus ongelmatilanteesta.
Ohjeet yhteydenottoon | Yhteystieto |
---|---|
Lomakkeella | https://hd.metropolia.fi |
Sähköpostitse | helpdesk@metropolia.fi |
Puhelimitse | 09 7424 6777 (arkisin klo 8–16) |
- Created by Samuli Tani, last modified on 17.7.2023
You are viewing an old version of this page. View the current version.
Compare with Current View Page History
« Previous Version 2 Next »
- No labels