Miten järjestän tapahtuman?
Koskee henkilökuntaa
Tämän vastauksen tiedot koskevat vain Metropolian työntekijöitä, eivät opiskelijoita.
- Lue tapahtumien järjestämiseen liittyvä ohjeistus Tietohallinnon sivulta ja OMAsta:
- Tietohallinnon Tapahtumanjärjestäjän muistilista
- Metropolian viestintäpalvelun ohjeet Tapahtuman järjestäminen Metropoliassa
- Tee tarkistuslista asioista, jotka sinun täytyy hoitaa tilaisuuteen liittyen.
- Hoida kukin tarkistuslistalla oleva asia riittävän ajoissa. Helpdeskiin tulee aika ajoin pyyntöjä laitteista ja palveluista, joita ei pystytä tarjoamaan, koska ilmoittaja on myöhässä asiansa kanssa.
Tutustu tilaan ja perehdy sen laitteiston käyttöön hyvissä ajoin etukäteen, mielellään jo edellisenä päivänä ja tapahtumapäivänä tunti ennen tilaisuutta. Näin mahdollisten vikojen ilmetessä ne ehditään korjaamaan ennen tilaisuuden alkua. Jos vikoja ilmenee tai tarvitset opastusta, tee palvelupyyntö helpdeskiin.
Miten toimin ongelmatilanteessa?
- Käynnistä uudelleen tietokoneesi ja laite, jossa vika ilmenee. Kokeile toimintoa vielä kerran.
- Jos yrittämäsi toiminto tapahtuu nettiselaimessa, yritä toimintoa uudestaan incognito- eli private-ikkunassa ja toisessa selainohjelmassa.
- Yritä etsiä ratkaisu tietohallinnon sivustosta käyttämällä seuraavia tiedonhakutapoja:
- sivuston vasemmanpuoleinen navigointivalikko
- wikin oma hakukone (oikea ylänurkka)
- yleinen hakukone, kuten Google Search
- aakkosellinen avainsanaluettelo
- UKK - Usein kysytyt kysymykset
Jos ongelma ei selvinnyt, ota yhteyttä helpdeskiin hyvän käytännön mukaisesti. Liitä kirjalliseen yhteydenottoon aina koko ruudun kuvakaappaus ongelmatilanteesta.
Ohjeet yhteydenottoon | Yhteystieto |
---|---|
Lomakkeella | https://hd.metropolia.fi |
Sähköpostitse | helpdesk@metropolia.fi |
Puhelimitse | 09 7424 6777 (arkisin klo 8–16) |
- Created by Unknown User (samultan), last modified on 21.7.2023