Käyttäjätunnuksen voimassaolon päättyminen
Käyttäjätunnuksen voimassaolon päättyminen
Mikäli käyttäjätunnus on lukittunut, sen voimassaoloaika voi olla päättynyt ja olet saanut viestin sähköpostiisi:
"Käyttäjätunnuksesi <cn> voimassaoloaika päättyi <päättymis-pvm>. Tunnus on käytettävissä siitä eteenpäin vielä kaksi viikkoa ennen kuin se lukitaan."
Mikäli työsuhteesi, opiskelusi tai muu asemasi Metropoliassa jatkuu eikä tunnuksen tulisi lukittua, katso ohjeet tunnuksen voimassaoloajan pidentämiseksi
- Metropolian henkilökunta ottaa yhteyttä esimiehensä kautta henkilöstöhallintoon (toiminnon omaan henkilöstösihteeriin).
- Metropolian opiskelija ottaa yhteyttä Metropolian opintotoimistoon.
- Kumppaniorganisaation henkilökunta ottaa yhteyttä yhteyshenkilöönsä.
- Kumppaniorganisaation opiskelija ottaa yhteyttä yhteyshenkilöönsä.
- Ulkopuolinen käyttäjä ottaa yhteyttä Metropolian yhteyshenkilöönsä.
- Mikäli ulkopuolisen käyttäjän tunnuksen voimassaolo päättyy ennen tarpeen päättymistä esim. projektin tai hankkeen keston venyessä, vain Metropolin yhteyshenkilö (eli tunnuksen omistaja) voi ilmoittaa Helpdeskiin voimassaolon jatkumisesta. Ulkopuolisen henkilön, joka tunnusta käyttää, tulee olla yhteydessä ko. henkilöön. Yleensä tunnuksen omistaja on se henkilö joka on luovuttanut tunnuksen luomisen jälkeen henkilölle tunnuksen aktivointilapun.
Ensisijaisesti tunnuksen lukittumiseen liittyvissä asioissa toimitaa yo. ohjeiden mukaisesti, mutta kaikissa käyttäjätunnusongelmissa voit ottaa yhteyttä helpdeskiin
Muita käyttäjätunnuksiin liittyviä tietoja ja ohjeita löydät täältä.
- Created by Kati Kesälahti, last modified on 7.12.2010
You are viewing an old version of this page. View the current version.
Compare with Current View Page History
« Previous Version 7 Next »
- No labels