Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Palvelua saa helpdeskistä myös ihan henkilökohtaisesti Henkilökohtaista palvelua saat vierailemalla palvelupisteessä aukioloaikana klo 8:00-12:00. Muina aikoina tee palvelupyyntö tai ota yhteyttä kiireellisissä tapauksissa puhelimitse .

Palvelupisteessä voit :

  • saada uuden salasanan eli uuden tunnuslomakkeen. Muista aktivoida tunnus.
  • näyttää missä ja miten järjestelmään liittyvä ongelma ilmenee. Osa ongelmista on sellaisia, että niitä on vaikea selittää palvelupyynnössä.
  • pienimuotoista tukea ja opastusta järjestelmien käytössä. Valitettavasti kaikki eivät voi tietää kaikesta kaikkea, joten opastuksen syvällisyys riippuu tukihenkilön perehtyneisyydestä kyseiseen järjestelmään.

...