Yleisen ohjeistuksen mukaisesti myös käyttäjätuki on siirtynyt pääsääntöiseen etätyöhön. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että tukipalvelua on saatavilla henkilöstölle seuraavasti:
- tekemällä palvelupyynnön https://wiki.metropolia.fi/x/dIWC -ohjeistuksen mukaisesti.
- lähettämällä sähköpostia osoitteeseen helpdesk@metropolia.fi ja kertomalla mahdollisimman tarkasti mikä on vikana
- soittamalla käyttäjätuen palvelupuhelimeen XXX-XXXXX (ilmoitetaan myöhemmin, toivottavasti 19.3. aikana)
- poikkeustapauksissa palvelua on saatavilla myös kampuksilla, mikäli kone on mennyt rikki, ei toimi kunnolla tai sitä ei kyetä korjaamaan etäyhteyden avulla
- hankintoja koskevat pyynnöt, https://hankintalomake.metropolia.fi/ kautta tai tekemällä hankintapyyntö osoitteessa https://hd.metropolia.fi -> lisää tapaus -> IT-hankinta
...