...
- Varmista, että olet noudattanut tulostusohjeita: Tulostus, kopiointi ja skannaus.
- Jos kyseessä on yksittäisen tulostimen laitevika, siirry kohtaan Mitä teen, jos monitoimilaite ei tulosta kunnolla tai ei ollenkaan?.
- Jos tietokoneelta Canonin tulostimiin yhdistäminen ei onnistu, tai tulostus ei mene jonoon tai tulostuksessa esiintyy erilaisia virheitä, siirry kohtaan Miten ajan Canonin tulostinajurien korjausohjelman?.
- Kierrä ongelma väliaikaisesti
- kokeilemalla toista tulostinta
- tulostamalla suoraan muistitikulta
- tulostamalla selaimesta PaperCut - Web Print -palvelun kautta (vain PDF-tiedostojen tulostaminen A4-arkille mahdollista)
- tulostamalla älypuhelimelta, tabletilta tai omalta kannettavaltasi Mobility Print -sovelluksen kautta.
- Tee palvelupyyntö helpdeskille.
Mitä teen, jos Canon-monitoimilaite ei tulosta kunnolla tai ei ollenkaan?
Info | ||
---|---|---|
| ||
Jos jokin tietty Canon-monitoimilaite ei toimi tai siitä on väri taikka paperi loppunut, ilmoita asiasta kampuksen aulapalveluihin. Jos kyseessä on jokin muu kuin Canon-monitoimilaite (esim. HP- tai Epson-merkkinen tulostin), tee palvelupyyntö helpdeskille. |
- Tarkista, ettei monitoimilaitteen näytössä ole virheilmoitusta eikä mikään varoitusvalo pala.
- Jos mitään näkyvää syytä tulostuksen epäonnistumiseen ei ole, käynnistä monitoimilaite uudelleen.
- Jos laitteesta on paperi loppunut, ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille. Kerro
- mistä laitteesta on kyse
- mikä paperi on lopussa (A4, A3 vai molemmat)
- missä laite sijaitsee.
- Jos laitteessa on paperitukos, yritä selvittää ongelma ensin itse. Monitoimilaitteen näytöllä näkyy ohjeita tukoksen poistamiseksi.
- Noudata ohjeita.
- Mikäli et saa paperitukosta poistettua, ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille.
- Tulostimesta on väri loppunut tai loppumassa, jos näyttöpaneeliin tulee erityinen ilmoitus tai tulostusjälki on epätasaista.
- Jos kyseessä on Canon-monitoimilaite, ilmoita Ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille, muuten tee asiasta palvelupyyntö helpdeskille. Kerro
- mistä laitteesta on kyse
- mikä väri on lopussa
- missä laite sijaitsee.
- Jos kyseessä on Canon-monitoimilaite, ilmoita Ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille, muuten tee asiasta palvelupyyntö helpdeskille. Kerro
- Muissa vikatilanteissa, jos kyseessä on Canon-monitoimilaite, ilmoita asiasta kiinteistön aulapalveluille. Muuten Muilla laitteilla, tee asiasta palvelupyyntö helpdeskille. Kerro
- mistä laitteesta on kyse
- minkä virheilmoituksen laite antaa
- missä laite sijaitsee
- miten ongelma ilmenee
- miten olet yrittänyt ratkaista ongelman.
- Kierrä ongelma väliaikaisesti
- kokeilemalla toista tulostinta; katso toisen laitteen sijainti sivulta Laitteiden sijainnit
- tulostamalla suoraan muistitikulta
- tulostamalla selaimesta PaperCut - Web Print -palvelun kautta (vain PDF-tiedostojen tulostaminen A4-arkille mahdollista)
- tulostamalla älypuhelimelta, tabletilta tai omalta kannettavaltasi Mobility Print -sovelluksen kautta.
...