...
Kirjoita viesti-kenttään kaikki seuraavista:
Aihe Tieto Selite Yhteystiedot Nimi Puhelinnumero Kampus
Kampuksen nimi. Huonenumero Jos ongelma ilmenee tiettyn tilan laitetta käytettäessä (esim. pöytäkone, projektori). Otsikko Palvelun tai ohjelmiston nimi Käyttämäsi palvelun tai ohjelmiston nimi.
Kuvaava lause EI NÄIN: "Ongelma tietokoneen kanssa".
VAAN NÄIN: "Office 365 selainversio antaa virheilmoituksen, kun kirjaudun sisään osoitteessa www.office.com"
Kuvaus Toimet ennen palvelupyyntöä Kerro myös, oletko käynnistänyt koneen/laitteen uudestaan ja kokeillut toimintoa toisella selaimella ja incognito- eli private-ikkunassa.
Mitä? Kerro, mitä ongelmaa yrität ratkaista tai mitä apua tarvitset. Milloin? Kerro, milloin ongelma ilmeni ja onko sitä ilmennyt aikaisemmin.
Millä laitteella? Kerro, jos ongelma esiintyy myös muilla kuin omalla koneellasi.
Selain- vai työpöytäsovellus? Kerro, ilmenikö ongelma ohjelman selain- vai työpöytäversiolla vaiko molemmilla.
Virheilmoitus Kirjaa mahdollinen virheilmoitus virhekoodeineen.
Liitetiedostot Kuvakaappaus Liitä mukaan liitetiedostona aina koko ruudun kuvaruutukaappaus ongelmatilanteesta. Koko ruudun saaminen näkymään on tärkeää: Selaimen osoiterivillä, työkalurivin kuvakkeissa ynnä muissa yksityiskohdissa on usein tärkeää tietoa, joka auttaa ongelman selvittämisessä.
- Lähetä sähköposti. Muutaman minuutin kuluessa saat sähköpostitse automaattisen vahvistuksen palvelupyyntösi saapumisesta.
Miten
...
teen palvelupyynnön soittamalla helpdeskin puhelinpalveluun?
Background Color |
---|
Puhelinpalvelu palvelee sinua mielellään sekä kiireettömissä että kiireellisissä asioissa. Monet asiat voidaan hoitaa saman puhelun aikana käyttäen tarvittaessa apuna etätyöpöytäyhteyttä Metropolialta saamallesi tietokoneelle. |
...