Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Puhelinpalvelu palvelee sinua mielellään sekä kiireettömissä että kiireellisissä asioissa. Kun asiasi täytyy selvittää kolmen arkipäivän kuluessa, paras tapa ottaa yhteyttä helpdeskiin on soittaa puhelinpalveluun.

Miten luon kirjallisen palvelupyynnön?

...

  1. Soita Helpdeskin puhelinpalveluun: puh. +358 9 7424 6777 (arkisin klo 8-168–16).
  2. Anna perustiedot selkeästi puhelun alussa.
    1. Kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi.
    2. Kerro millä kampuksella olet.
  3. Kerro, oletko käynnistänyt koneen/laitteen uudestaan, ja selainpohjaisen ohjelman ollessa kyseessä, kokeillut toimintoa toisella selaimella ja incognito- eli private-ikkunassa.
  4. Kuvaile ongelma lyhyesti.
  5. Vastaa helpdeskin kysymyksiin ja noudata helpdeskin ohjeita.

...

  1. Soita Helpdeskin puhelinpalveluun: puh. +358 9 7424 6777 (arkisin klo 8-168–16).
  2. Anna perustiedot selkeästi puhelun alussa.
    1. Kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi.
    2. Kerro millä kampuksella olet.
    3. Kerro luokan/tilan nimi.
  3. Kuvaile ongelma lyhyesti.
  4. Vastaa helpdeskin kysymyksiin ja noudata helpdeskin ohjeita.
  5. Mikäli ongelmaa ei pystytä ratkaisemaan puhelimitse, järjestämme apua paikan päälle mahdollisimman pian.

...