Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1. Kirjoita viesti-kenttään kaikki seuraavista:

    AiheTietoSelite
    YhteystiedotNimi

    Puhelinnumero

    Kampus

    Kampuksen nimi.

    HuonenumeroJos ongelma ilmenee tiettyn tilan laitetta käytettäessä (esim. pöytäkone, projektori).
    OtsikkoPalvelun tai ohjelmiston nimi

    Käyttämäsi palvelun tai ohjelmiston nimi.


    Kuvaava lause

    EI NÄIN: "Ongelma tietokoneen kanssa".

    VAAN NÄIN: "Office 365 selainversio antaa virheilmoituksen yrittäessäni kirjautua sisään osoitteessa www.office.com"

    KuvausToimet ennen palvelupyyntöä

    Kerro, oletko käynnistänyt koneen/laitteen uudestaan ja kokeillut toimintoa toisella selaimella ja incognito- eli private-ikkunassa.


    Mitä?Kerro, mitä ongelmaa yrität ratkaista tai mitä apua tarvitset.

    Milloin?

    Kerro, milloin ongelma ilmeni ja onko sitä ilmennyt aikaisemmin.


    Millä laitteella?

    Kerro, jos ongelma esiintyy myös muilla kuin omalla koneellasi.


    Selain- vai työpöytäsovellus?

    Kerro, ilmenikö ongelma ohjelman selain- vai työpöytäversiolla vaiko molemmilla.


    Virheilmoitus

    Kirjaa mahdollinen virheilmoitus virhekoodeineen.

    LiitetiedostotKuvakaappaus

    Liitä mukaan liitetiedostona aina koko ruudun kuvaruutukaappaus ongelmatilanteesta. Koko ruudun saaminen näkymään on tärkeää: Selaimen osoiterivillä, työkalurivin ikoneissa kuvakkeissa ynnä muissa yksityiskohdissa on usein tärkeää tietoa, joka auttaa ongelman selvittämisessä.


  2. Lähetä sähköposti. Muutaman minuutin kuluessa saat sähköpostitse automaattisen vahvistuksen palvelupyyntösi saapumisesta.

...