Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1. Mene tietokoneesi tai mobiililaitteesi selaimella osoitteeseen https://hd.metropolia.fi.
  2. Voit halutessasi vaihtaa kielen sivun oikeasta yläkulmasta.
  3. Kirjaudu palveluun Metropolian käyttäjätunnuksellasi (pelkkä lyhyt käyttäjätunnus ilman @metropolia.fi-päätettä).
  4. Täytä lomakkeelle kaikki tiedot. Tarkka kuvaus ongelmasta nopeuttaa palvelua.

    KenttäTietoSelite
    Sijainti--"--Kampuksen osoite
    Huonenumero--"--Jos ongelma ilmenee tiettyn tilan laitetta käytettäessä (esim. pöytäkone, projektori).
    Työaseman nimi--"--Tietokoneesi nimi, jos käytät Metropolian omistamaa tietokonetta.
    OtsikkoPalvelun tai ohjelmiston nimi

    Käyttämäsi palvelun tai ohjelmiston nimi


    Kuvaava lause

    EI: "Ongelma tietokoneen kanssa".

    VAAN NÄIN: "Office 365 selainversio antaa virheilmoituksen yrittäessäni kirjautua sisään osoitteessa www.office.com"

    KuvausToimet ennen palvelupyyntöä

    Kerro oletko käynnistänyt koneen/laitteen uudestaan ja kokeillut toimintoa toisella selaimella ja incognito/private-ikkunassa.


    Milloin?

    Kerro milloin ongelma ilmeni ja onko sitä ilmennyt aikaisemmin.


    Millä laitteella?

    Kerro jos ongelma esiintyy myös muilla kuin omalla koneellasi.


    Selain- vai työpöytäsovellus?

    Kerro ilmenikö ongelma ohjelman selain- vai työpöytäversiolla vaiko molemmilla.


    Virheilmoitus

    Kirjaa mahdollinen virheilmoitus virhekoodeineen.

    LiitetiedostotKuvakaappaus

    Liitä mukaan liitetiedostona aina koko ruudun kuvakaappaus ongelmatilanteesta. Koko ruudun saaminen näkymään on tärkeää: selaimen osoiterivillä, työkalurivin ikoneissa ynnä muissa yksityiskohdissa on usein tärkeää tietoa, joka auttaa ongelman selvittämisessä.


  5. Lähetä pyyntö oikean alareunan Lähetä-painikkeella.
  6. Kirjaudu ulos painamalla nimeäsi sivun yläreunasta.

...

  1. Kirjoita viesti-kenttään kaikki seuraavista:

    AiheTietoSelite
    YhteystiedotNimi

    Puhelinnumero

    Kampus

    Kampuksen nimi

    HuonenumeroJos ongelma ilmenee tiettyn tilan laitetta käytettäessä (esim. pöytäkone, projektori).
    OtsikkoPalvelun tai ohjelmiston nimi

    Käyttämäsi palvelun tai ohjelmiston nimi


    Kuvaava lause

    EI: "Ongelma tietokoneen kanssa".

    VAAN NÄIN: "Office 365 selainversio antaa virheilmoituksen yrittäessäni kirjautua sisään osoitteessa www.office.com"

    KuvausToimet ennen palvelupyyntöä

    Kerro oletko käynnistänyt koneen/laitteen uudestaan ja kokeillut toimintoa toisella selaimella ja incognito/private-ikkunassa.


    Milloin?

    Kerro milloin ongelma ilmeni ja onko sitä ilmennyt aikaisemmin.


    Millä laitteella?

    Kerro jos ongelma esiintyy myös muilla kuin omalla koneellasi.


    Selain- vai työpöytäsovellus?

    Kerro ilmenikö ongelma ohjelman selain- vai työpöytäversiolla vaiko molemmilla.


    Virheilmoitus

    Kirjaa mahdollinen virheilmoitus virhekoodeineen.

    LiitetiedostotKuvakaappaus

    Liitä mukaan liitetiedostona aina koko ruudun kuvakaappaus ongelmatilanteesta. Koko ruudun saaminen näkymään on tärkeää: selaimen osoiterivillä, työkalurivin ikoneissa ynnä muissa yksityiskohdissa on usein tärkeää tietoa, joka auttaa ongelman selvittämisessä.


  2. Lähetä sähköposti.

...