Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1. Soita Helpdeskin puhelinpalveluun: Puh. +358 9 7424 6777 (klo 8-16).
  2. Anna perustiedot selkeästi puhelun alussa.
    1. Kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi.
    2. Kerro millä kampuksella olet.
    3. Kerro luokan/tilan nimi.
  3. Kuvaile ongelma lyhyesti.
  4. Vastaa helpdeskin kysymyksiin ja noudata helpdeskin ohjeita.
  5. Mikäli ongelmaa ei pystytä ratkaisemaan puhelimitse, pyytää helpdesk aluetuen työntekijän paikalle.

Miten toimin kun kyseessä on kiireinen asia, joka pitää selvittää kolmen arkipäivän kuluessa tai nopeammin?


Background Color
coloryellow

Ennen palvelupyynnön tekemistä:

  1. Käynnistä tietokoneesi ja laite, jossa vika ilmenee, uudelleen. Kokeile toimintoa vielä kerran.
  2. Jos yrittämäsi toiminto tapahtuu nettiselaimessa, yritä toimintoa uudestaan incognito/private-ikkunassa ja toisessa selainohjelmassa.
  3. Yritä etsiä ratkaisu usein kysyttyjen kysymysten sivulta.

Jos ongelma ei selvinnyt, siirry tekemään palvelupyyntöä puhelimitse:

Ota ongelmatilanteesta valmiiksi koko ruudun kuvakaappaus.

...