Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Miten toimin kun kyseessä on kiireinen asia, joka pitää selvittää kolmen arkipäivän kuluessa tai nopeammin


Background Color
coloryellow

Ennen palvelupyynnön tekemistä:

  1. Käynnistä tietokoneesi ja laite, jossa vika ilmenee, uudelleen. Kokeile toimintoa vielä kerran.
  2. Jos yrittämäsi toiminto tapahtuu nettiselaimessa, yritä toimintoa uudestaan incognito/private-ikkunassa ja toisessa selainohjelmassa.
  3. Yritä etsiä ratkaisu usein kysyttyjen kysymysten sivulta.

Jos ongelma ei selvinnyt, siirry tekemään palvelupyyntöä puhelimitse:

Ota ongelmatilanteesta valmiiksi koko ruudun kuvakaappaus.


  1. Soita Helpdeskin puhelinpalveluun: Puh. +358 9 7424 6777 (klo 8-16).
  2. Anna perustiedot selkeästi puhelun alussa.
    1. Kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi.
    2. Kerro millä kampuksella olet.
  3. Kerro oletko käynnistänyt koneen/laitteen uudestaan ja selainpohjaisen ohjelman ollessa kyseessä kokeillut toimintoa toisella selaimella ja incognito/private-ikkunassa.
  4. Kuvaile ongelma lyhyesti. Kerro, että voit tarvittaessa lähettää tilanteesta kuvakaappauksen.
  5. Vastaa helpdeskin kysymyksiin ja noudata helpdeskin ohjeita.