...
- Yhteyshenkilö on vaihtuva, joten tähän emme pysty nimeämään henkilöitä, mutta yleensä kumppaneille sellainen selviää taloon tultaessa
- Yhteyshenkilö selvittää tarvittavat tiedot ja toimittaa ne Metropolian Helpdeskiin
- Tarvittavat tiedot:
- etunimet, kutsumanimi, sukunimi, henkilötunnus, nimike suomeksi ja englanniksi, toimipiste, toiminto mihin tunnusta tarvitaan, tunnuksen voimassaoloaika, tunnuksen omistaja/yhteyshenkilö (jos muu kuin tunnuksen tilaaja).
- Metropolian tiloissa toimiville lisäksi mahdollinen Metropolian puhelinnumero
- Henkilötunnuksettomien \ Ulkomaalaisten (esim. vaihto-opettajat) tunnuksia varten myös syntymäaika, äidinkieli ja kansalaisuus
- Onko käyttäjä tarkoitus lisätä opettajaksi jollekin toteutukselle OMAan? KYLLÄ / EI. Jos kyllä, tarkistathan alta myös "HUOM! Opettajan oikeudet OMAan, huomioi nämä asiat"
- Millä tavalla tunnus toimitetaan?
- Noutona kampukselta: Helpdesk ilmoittaa, kun käyttäjätunnus on noudettavissa kampuksen aulapalveluista.
- Turvapostin välityksellä: Ilmoita lisäksi käyttäjän henkilökohtainen puhelinnumero ja sähköpostiosoite, johon tunnus on tarkoitus toimittaa.
- etunimet, kutsumanimi, sukunimi, henkilötunnus, nimike suomeksi ja englanniksi, toimipiste, toiminto mihin tunnusta tarvitaan, tunnuksen voimassaoloaika, tunnuksen omistaja/yhteyshenkilö (jos muu kuin tunnuksen tilaaja).
- Helpdesk luo tunnukset ja tiedottaa luoduista tunnuksista tiedon yhteyshenkilölle
- Kumppaniorganisaation edustaja aktivoi tunnuksensa verkkopankkitunnuksin tai mobiilivarmenteella. Jos tämä ei ole mahdollista, tunnus aktivoidaan aktivointisalasanan avulla.
...