Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Table of Contents

Yhteydenotot Helpdeskiin

Asiakkaalle annetaan Helpdeskin "käyntikortti" ja pyydetään ottamaan suoraan Helpdeskiin yhteyttä kortissa mainituin yhteystiedoin.

...

Tarkemmat ohjeet löytyvät työohjeistuksesta.

Linkkilista

Helpdeskille saapunut tavara

Helpdeskille saapuvasta tavarasta tehdään palvelupyyntö helpdeskiin (Kiireellisissä tapauksissa voi soittaa puhelinpalveluun 09 7424 6777). Helpdeskille osoitettuja paketteja ei tule lähettää edelleen muihin toimipisteisiin.

Tavaroiden vastaanotto

  • Tarkasta rahtikirja ja saapunut tavara
  • Merkitse rahtikirjaan mahdolliset puutteet kollien lukumäärässä, reiät tai repeämät pakkauksissa, kosteusvauriot pahveissa tai rullakon kaatuminen purettaessa
  • Allekirjoita rahtikirja vasta, kun olet tarkastanut yllämainitut asiat

Vierailijatunnukset

http://tietohallinto.metropolia.fi/display/tietohallinto/Vierailijatunnukset

Vierailijatunnuksia tarvitaan tapahtumia varten. Metropolian henkilökuntaan kuuluva tapahtuman järjestäjä luo, tulostaa ja luovuttaa tunnukset vierailijoille. Jos tunnuksia  ei ole kuitenkaan luotu tai tapahtuman järjestäjä ei pääse paikalle, vahtimestari voi omaa harkintaansa käyttäen luoda ne. Tapahtuman järjestämistä varten on myös ohjesivu, johon on hyvä tutustua.

Hankinnat

Jos vahtimestarin työpisteeseen tarvitaan tietoteknisiä laitteita, asiasta tulee olla yhteydessä Metropolian kiinteistöpalveluihin.

...