Outlook ongelmia ja ratkaisuja
Yleisimpiä ongelmia ja ratkaisuehdotuksia Outlookin Mac-versioon
New Outlook-näkymä ei toimi Metropoliassa
Macin uudemmissa Outlook-versioissa on mahdollista valita näkymäksi "New Outlook".
Tämä toiminto ei kuitenkaan ole tuettu Metropolian sähköpostijärjestelmässä ja se tulee kytkeä pois päältä.
Uudet Outlook-versiot saattavat tarjota mahdollisuutta mutta se kannattaa perua:
Jos New Outlook-näkymän on vahingossa aktivoinut sen voi kytkeä pois päältä valitsemalla Outlook-ohjelman Help-valikosta "Revert to Legacy Outlook":
Microsoftin omat ohjeet:
https://support.microsoft.com/fi-fi/office/uusi-outlook-for-mac-6283be54-e74d-434e-babb-b70cefc77439
https://support.microsoft.com/en-us/office/the-new-outlook-for-mac-6283be54-e74d-434e-babb-b70cefc77439
Microsoft Office 365 University FAQ
Microsoftin oma FAQ-tukisivusto koskien Office 365 University-aktivointia: https://academic.getmicrosoftkey.com/Home/SupportFAQ
Toinen käyttäjä jo kirjautunut
Virheilmoitus:
"Another account from your organization is already signed in on this computer."
"Toisella tilillä on jo kirjauduttu sisään samasta organisaatiosta"
- Sulje Outlook-ohjelma.
- Avaa ohjelma "Avainnipun käyttö" joka on Ohjelmat-kansion Lisäohjelmat-alikansiossa (/Applications/Utilities/Keychain Access).
- Valitse näkymä "Kaikki kohteet", etsi ja poista nämä kohteet "Microsoft Office Identities Settings 2" ja "Microsoft Office Identities Cache 2"
- Tämän jälkeen kun Outlook-ohjelman käynnistää niin pitäisi toimia normaalisti
Lisätietoja: http://community.office365.com/en-us/f/153/t/282841.aspx
- Created by Mika Viikki, last modified on 28.3.2022