Accumark ohjeita
Ohjelmaan kirjaudutaan henkilökohtaisella tunnuksella. Tunnus on pääsääntöisesti muotoa tunnus@metropolia.fi, mutta osalla etunimi.sukunimi@metropolia.fi muodossa kun tunnus@metro-muotoista ei saa luotua, syystä tai toisesta.
Käyttäjäportaali
https://customerportal.gerbertechnology.com/sivulta saat ladattua esim omalle koneellesi ohjelman asennustiedostot.
Sivulta pitäisi nähdä myös auki olevat kirjautumiset sekä mahdollisuus lopettaa ne. MUTTA näyttää ettei se toimi vaan ilmoittaa ettei onnistu, TAI yhtään avointa istuntoa ei löydy.
Virhetilanteet
Et saanut tunnuksen aktivointipostia
Pyydä helpdesk@metropolia.fi että Accumarkin pääkäyttäjä lähettää uudelleen aktivointiviestin. Joskus ko viesti pitää lähettää useasti ennenkuin se lopulta käyttäjän postilaatikkoon saapuu.
Et muista salasanaasi
https://customerportal.gerbertechnology.com/kirjautumissivulta löydät Forgot Password toiminnon jolla saat vaihdettua salasanasi.
This product does not have a valid license.
![](/download/attachments/274203482/image2023-10-26_11-23-38.png?version=1&modificationDate=1698305019000&api=v2)
Ongelma käyttäjäprofiilissasi ko tietokoneella, vaihda konetta. Ilmoita helpdesk@metropolia.fi että profiilisi pitäisi poistaa ko koneelta. Koneen nimi pitäisi olla tarralla koneen rungossa, mutta sen löytää myös näin
https://tietohallinto.metropolia.fi/pages/viewpage.action?pageId=24516006
Ilmoitus että joku on jo kirjautunut ohjelmaan tietokoneella
Saat kirjattua käyttäjän ulos ajamalla komennon (maalaa ja kopioi alla oleva ctrl+c)
C:\Program Files\Common Files\Gerber Utilities\logoutAll.bat
Paina Win+R ja liitä Ctrl+v ja paina OK.
- Created by Marko Mård, last modified on 23.11.2023
You are viewing an old version of this page. View the current version.
Compare with Current View Page History
« Previous Version 4 Current »
- No labels