Macin Outlook-ohjelman ongelmat ja ratkaisut
Yleisimpiä Outlook-ongelmia ja ehdotuksia ongelmanratkaisuun.
ONGELMA: Outlook-ohjelma lopettaa äkillisesti toimintansa.
Ohjelma kaatuu useita kertoja päivässä ja antaa seuraavanlaisen virheilmoituksen:
RATKAISUEHDOTUS: Korjaa Office Identity-tiedosto
1. Sulje kaikki käynnissä olevat ohjelmat.
Nopein tapa sulkea ohjelmat on kirjautua ulos käyttäjätilistäsi.
Kirjaudu ulos valitsemalla omenavalikosta "Log Out <käyttäjänimi>".
2. Kirjaudu takaisin sisään omalla tunnuksellasi.
Varmista että Outlook-ohjelma ei ole käynnissä.
3. Tee kopio nykyisestä Office Identity-profiilistasi
Mene Finderissa kohteeseen "/Users/<käyttäjänimi>/Documents/Microsoft User Data/Office 2011 Identities/."
Klikkaa hiiren kakkospainikkeella "Main Identity"-kansiota ja valitse paikallisvalikosta "Duplicate".
Kun Finder on luonut kopion "Main Identity"-kansiosta voit jatkaa.
4. Käynnistä Microsoft Database Utility
Pidä alt/optio-näppäintä pohjassa painettuna ja käynnistä Outlook.
Esiin tulee Microsoft Database Utility-apuohjelman dialogi:
5. Rakenna Office Identity uudelleen
Valitse ikkunan oikeasta alareunasta painike "Rebuild...".
Rebuild-toiminto käynnistyy...kestää jonkin aikaa...odota kärsivällisesti kunnes on valmis.
Kun Rebuild on valmis voit sulkea ikkunan valitsemalla "Done".
Sulje sitten Microsoft Database Utility-ohjelma joko klikkaamalla ikkunan vasemman ylänurkan punaista liikennevaloa tai valitse Database Utility-valikosta "Quit".
6. Lopuksi käynnistä Outlook-ohjelma normaalisti ja testaa toimivuus.
Lisäapuja Outlookin ongelmanratkaisuihin:
http://www.officeformachelp.com/outlook/troubleshoot/
http://www.officeformachelp.com/2010/11/outlook-crashes-hangs/
- Created by Mika Viikki, last modified on 29.3.2011
You are viewing an old version of this page. View the current version.
Compare with Current View Page History
« Previous Version 10 Next »
- No labels