Palvelupyyntöjärjestelmä Requestessa käyttökatkos ke 9.11.2022 klo 14-15 päivityksen vuoksi
Requeste-palvelupyyntöjärjestelmä ei ole käytettävissä päivityksen aikana ke 9.11.2022 klo 14-15. Sen seurauksena:
- Palvelupyyntöjä ei voi tehdä osoitteessa https://hd.metropolia.fi
- Digipedagoginen tuki
- Halli-projektinhallinta
- Tietosuoja- tai tietoturvapoikkeamailmoitus (GDPR)
- Turvallisuusilmoitus
- Helpdesk
- IT-hankinta
- Toimitilapalvelu
- Kirjastopalvelu
- Jos lähetät sähköpostia Requestea käyttävien yksiköiden yhteisiin sähköpostiosoitteisiin päivityksen aikana, viestisi menee perille vasta päivityksen päätyttyä:
- Helpdeskin puhelinpalvelu ei kirjaa tietoja päivän aikana saapuvien puheluiden tietoja. Soitathan päivityksen aikana Helpdeskin puhelinpalveluun vain kiireellisissä asioissa.
Helpdesk tiedottaa -työtila Omassa
Työtilan jäsenenä
Saat Oman etusivulla julkaistavat Helpdeskin tiedotteet suoraan sähköpostiisi.
Saat ajankohtaista tietoa Tietohallintopalveluiden toiminnasta ja palveluista.
Voit keskustella ja antaa palautetta Tietohallintopalveluiden toiminnasta (keskustelu-osio). (Työtilaan ei oteta vastaan palvelupyyntöjä – yhteydenotot Helpdeskiin vain alla mainittujen yhteystietojen kautta.)
Liity työtilaan näin
1. Valitse Oman yläreunan vaikosta Työtilat.
2. Valitse Haku (Liity/Eroa)
3. Kirjoita Tekstihaku-kenttään Helpdesk tiedottaa.
4. Valitse Helpdesk tiedottaa -työtilan oikealla puolella sijaitsevaa painiketta Liity työtilaan.
Ystävällisin terveisin
Helpdesk
Puhelinpalvelu: 09 7424 6777
Palvelupyynnöt: https://hd.metropolia.fi / helpdesk@metropolia.fi
Tietoa ja ohjeita: https://tietohallinto.metropolia.fi
- Created by Janne Teräslahti, last modified on 9.11.2022
- No labels