Huoltokatko 12.3. klo 16.30 alkaen: Kuormantasaajalaitteiden kiireellinen ohjelmistopäivitys korjauksena eilen ilmenneisiin ongelmiin
Metropolian kuormantasaajalaitteiden kiireellinen ohjelmistopäivitys tehdään 12.3.2021 klo 16:30 - 20 välisenä aikana. Päivityksen tarkoituksena on korjata eilisen tietoturvapäivityksen tuomia ongelmia.
Päivitystyö aiheuttaa lyhyitä katkoksia alla oleviin palveluihin:
- Sähköpostien lähetys tietokoneen tai mobiililaitteen sähköpostisovelluksella (esim. Outlook)
- Yhteys oma.metropolia.fi-sivustoon voi katketa lyhyeksi ajaksi.
- Kirjautuminen Metropolian web-palveluihin voi katkeilla päivitysajankohtana.
Metropolian web-palveluilla tarkoitetaan tässä tapauksessa niitä sivustoja ja sovelluksia, joihin kirjaudutaan Metropolian käyttäjätunnuksilla, kuten Zoom, Oma, Exam, Moodle yms.
Helpdesk tiedottaa -työtila Omassa
Työtilan jäsenenä
- Saat Oman etusivulla julkaistavat Helpdeskin tiedotteet suoraan sähköpostiisi.
- Saat ajankohtaista tietoa Tietohallintopalveluiden toiminnasta ja palveluista.
- Voit keskustella ja antaa palautetta Tietohallintopalveluiden toiminnasta (keskustelu-osio). (Työtilaan ei oteta vastaan palvelupyyntöjä – yhteydenotot Helpdeskiin vain alla mainittujen yhteystietojen kautta.)
Liity työtilaan näin
1. Valitse Oman yläreunan vaikosta Työtilat.
2. Valitse Haku (Liity/Eroa)
3. Kirjoita Tekstihaku-kenttään Helpdesk tiedottaa.
4. Valitse Helpdesk tiedottaa -työtilan oikealla puolella sijaitsevaa painiketta Liity työtilaan.
Ystävällisin terveisin
Helpdesk
Puhelinpalvelu: 09 7424 6777
Palvelupyynnöt: https://hd.metropolia.fi
Tietoa ja ohjeita: https://tietohallinto.metropolia.fi
- Created by Janne Teräslahti on 12.3.2021
- No labels