You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Current »

Projektiryhmän kokous 

Aika 11.12.2015 klo 13.30
Paikka Lync 

Muistio

  1. Kokouksen avaus

    • Avattiin klo 13.30
  2. Kehityksen tilannekatsaus

    • Lisätilaukset pyritään saamaan mahdollisimman nopeasti toteutettua, jotta jää riittävästi aikaa hyväksymistestauksissa havaittujen muutostarpeiden toteuttamiselle. Helmikuun lopun DL:sta pidetään kiinni. 

  3. Testitulosten läpikäynnin tilannekatsaus

    • Muut työpöydät käyty läpi, opettajan osalta ollaan käyty 10 ensimmäistä käyttäjätarinaa läpi; loppujen osalta sovittu työnjaosta Mika, Nora, Satu, Tapio/Kati

    • Lauri käy läpi toimeksiannosta tiivistetyn palautteen ja jatkotyöstää sen seuraavasti:

      • Työpöytä

      • Toimintokokonaisuus

      • Ongelmien kuvaus

      • Muutostarpeet toimintalogiikkaan

      • Muutostarpeet käyttöliittymiin
      • Jokaisen toiminnon kohdalla arvio, estääkö testauksessa havaittu muutostarve aidosti hyväksymisen
      • Kuvaustapa sellainen, että koodari ymmärtää suoraviivaisesti, mitä pitää muuttaa (lisätilausten kuvaustaso ollut hyvä)
  4. Korjaustarpeiden läpikäynti tilaajan ja toimittajan välillä

    1. Sovittu kolme työpajaa: 17.12., 21.12. ja 22.12.

    2. Työpajoissa käydään läpi korjaustarpeet, tehdään tarvittavat priorisoinnit ja päätetään projektin päättämiseen liittyvistä lopuista toimenpiteistä

  5. Muut asiat

    • Ohjausryhmien kokousten kuulumiset

    • Tampere3-esittelyn kuulumiset

  6. Kokouksen päätös
    • Päätettiin klo 
  • No labels
You must log in to comment.