Hyvät Opettajan ja opiskelijan palvelut -työryhmäläiset,

Testausikkuna 2. on saatu onnellisesti päätökseen, kiitos kaikille testaajille. Tulokset on koottu projektien Wiki-sivuille:

https://wiki.metropolia.fi/display/Pakkiprojekti/Testi-ikkuna+2
https://wiki.metropolia.fi/display/perusrekisteriprojekti/Testi-ikkuna+2

Ryhmämme Lync-tapaamisessa 18.11. tuli esiin tamperelaisten hyvät kokemukset ryhmätestaamisesta, jolloin on samalla mahdollisuus yhdessä pohtia testattavia käyttötapauksia ja iskeä kimpassa kipinää oivalluksen lamppuun. Perusrekisterin testaus koettiin näin ensikosketuksessa hieman työlääksi, mutta isompia teknisiä pulmia ei testaajilla tiettävästi ilmennyt. Opiskelijatestaajia kaivattaisiin lisää. Keskusteltiin myös laadullisen opinto-ohjauksen toimintojen tärkeydestä eHOPSissa.

Työryhmän Lync-tapaamisista jatkossa sovittiin, että yksi pidetään testausjakson aikana ja toinen melko pian testauksen päättymisen jälkeen. Niin muodoin heitän kokousajoiksi:

3. testausikkuna: ti 20.1. ja ti 27.1. klo 14-15
4. testausikkuna: ti 24.3. ja ti 30.3.    ”
5. testausikkuna: ti 12.5. ja to 21.5.   ”

Kaikki eivät pääse kaikkiin kokouksiin, mutta voit lähettää terveisiä sen mukana, joka pääsee. Kokoukset ovat kehitystyölle tärkeitä palaute- ja keskustelufoorumeita, joihin myös projektipäälliköt mahdollisuuksiensa mukaan osallistuvat.

Seuraava testi-ikkuna lävähtää 12.1.-23.1. 2015. Testattavat tapaukset käydään läpi ma 12.1. klo 14-15 Lyncissä. Luvassa on nyt enemmän opettajatoimintoja.

Henkilökuntatestaajat, muistattehan tehdä ajankäytön seurantailmoitukset
Perusrekisteri: https://lomake.tamk.fi/v3/lomakkeet/17471/lomake.html
Pakki: https://lomake.tamk.fi/v3/lomakkeet/17225/lomake.html

  • No labels
You must log in to comment.