Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Yhteys pätkii tai tietokone jumittuu Zoomin käytön aikana, mitä teen?

HUOM: tähän on jo käännös englanniksi, kts. alla.

  1. Varmista, että VPN-yhteys ei ole käynnissä. Se hidastaa verkkoyhteyttä merkittävästi.
  2. Poista videokuvasi taustakuva pois käytöstä.
  3. Ota kamera kokonaan pois käytöstä, jollei se ole kokouksessa välttämätön.
  4. Käynnistä Zoom uudestaan.
  5. Sulje taustalla olevat tarpeettomat sovellukset.
  6. Käynnistä tietokoneesi uudestaan.
  7. Käynnistä modeemi/reititin uudestaan.
  8. Kokeile toista internet-yhteyttä.

Connection is interrupted or computer freezes while I use Zoom, what should I do?

  1. Make sure that VPN connection is not running. It significantly slows down the network connection.
  2. Turn off your video background.
  3. Turn off your camera completely if it is not necessary for the meeting.
  4. Restart Teams.
  5. Close unnecessary applications running in the background.
  6. Restart your computer.
  7. Restart your modem/router.
  8. Use another internet connection.


Osallistujapaikkojen määrä loppui kesken webinaarin, mitä teen?

...