1. Ota yhteyttä Helpdeskiin soittamalla puhelinpalveluun 09 7424 6777 tai tekemällä palvelupyyntö osoitteessa https://hd.metropolia.fi / helpdesk@metropolia.fi. Saat tällöin palautusta koskevan palvelupyynnön numeron.
2. Poista puhelimistasi ja tableteistasi kaikki henkilökohtaiset tilisi. (Asetukset -> Tilit).
- Ohjeet tilien poistoon Android-laitteilla (linkki Googlen internetsivuille)
- Ohjeet tilien poistoon iPhonella (linkki Applen internetsivuille)
- Kannettavilta tai muilta tietokoneilta tilejä ei tarvitse poistaa. Helpdesk huolehtii niiden tyhjentämisestä.
3. Poista laitteesi PIN-koodi. Löydät mallikohtaiset ohjeet verkosta esim. Googlen avulla. Jos tarvitset apua PIN-koodin poistamisessa, ota yhteyttä Helpdeskin puhelinpalveluun 09 7424 6777.
4. Jos kyseessä on puhelimen vaihto, poista SIM-korttisi vanhasta puhelimestasi ja siirrä se uuteen puhelimeesi.
5. Liitä laitteisiin paperilappu, johon on merkitty "Helpdesk" ja palautusta koskevan palvelupyynnön numero.4
6. Toimita laitteet aulapalveluille Helpdeskin noudettaviksi.
Jos palautus tapahtuu uuden laitteen toimituksen yhteydessä, asiasta ei tarvitse ottaa erikseen yhteyttä Helpdeskiin. Voit kirjoittaa silloin em. paperilappuun uuden laitteen luovutusta koskevan palvelupyynnön numeron.
Warning | ||
---|---|---|
| ||
Ennen kuin palautat laitteet, ota niistä talteen kaikki tarvitsemasi tiedostot, kuvat ym! Helpdesk tyhjentää laitteet täysin palautuksen jälkeen siten, että ei ole mahdollista palauttaa! |
Miten toimin ongelmatilanteessa?
Include Page | ||||
---|---|---|---|---|
|