Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Info
iconfalse
titleVaihda sovellusta

Zoomin työpöytäsovelluksessa on enemmän asetusvaihtoehtoja  asetusvaihtoehtoja kuin selainversiossa ja se on koettu varmatoimisemmaksi. Jos sinulla on ongelma Zoomin kanssa, vaihda selainversiosta työpöytäsovellukseen tai toisinpäin ennen kuin kokeilet muita ratkaisuja.

...

Yhteys pätkii tai tietokone jumittuu Zoomin käytön aikana, mitä teen?

  1. Varmista, että ettei VPN-yhteys ei ole käynnissäpäällä. Se hidastaa verkkoyhteyttä merkittävästi.
  2. Poista videokuvasi taustakuva pois käytöstä.
  3. Ota kamera kokonaan pois käytöstä, jollei se ole kokouksessa välttämätön.
  4. Käynnistä Zoom uudestaan.
  5. Sulje taustalla olevat tarpeettomat sovellukset.
  6. Käynnistä tietokoneesi uudestaan.
  7. Käynnistä modeemi/reititin uudestaan.
  8. Kokeile toista internet-yhteyttä.

...

false
Info
iconfalse
titleZoomin käyttöohjeet

Perehdy Zoomin käyttöohjeisiin sivulla Zoomin käyttöohjeet: Funet Miitti (Zoom).

Info
icon


Note
titleSelainversio ja työpöytäversio

Ennen kuin teet palvelupyynnön, kokeile toimintoa sekä Zoom-sovelluksen selain- että työpöytäversiolla. Ongelman ratkaisemisen kannalta on hyvä tietää, ilmeneekö vika vain jommalla kummalla, vaiko molemmilla versioilla. Zoomin selainversioon pääset kirjautumaan osoitteessa https://metropolia.zoom.us.

...

Include Page
Miten toimin ongelmatilanteessa?
Miten toimin ongelmatilanteessa?


If the Zoom application is not working, what should I do?