Table of Contents |
---|
Monitoimilaite ei tulosta
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Tarkista, ettei monitoimilaitteen näytössä ei ole mitään virheilmoitusta eikä mikään varoitusvalot pala. Jos mitään näkyvää syytä tulostuksen epäonnistumiseen ei ole, käynnistä monitoimilaite uudelleen. Mikäli uudelleen käynnistys ei auta, ilmoita asiasta kiinteistön vahtimestareille tai tee ystävällisesti asiasta palvelupyyntö helpdeskiin. Palvelupyyntöön tulisi kertoa monitoimilaitteessa oleva vika, laitteen sijainti ja tapahtuman päivämäärä sekä kellonaika. |
...
Monitoimilaitteesta tai
...
tulostimesta on väri loppunut
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Kun kyseessä on monitoimilaite, värien lisäyksen hoitaa vahtimestari. Ilmoita asiasta kiinteistön vahtimestareille. Kun tulostimesta Tulostimesta on väri loppunut tai loppumasssa, jos näyttöpaneeliin tulee ilmoitus tai tulostusjälki on epätasaista. Väritulostimissa jo yhden värin loppuminen voi estää kokonaan tulostamisen. Käyttäjätuki vaihtaa verkko- ja oheistulostimien värit, joten tee asiasta ystävällisesti palvelupyyntö helpdeskille. Pyynnössä tulisi kertoa, että mistä laitteesta on kyse, mikä väri on lopussa sekä missä laite sijaitsee.Jos kyseessä on monitoimilaite, värien lisäyksen hoitaa vahtimestari. Muiden kuin monitoimilaitteiden värien vaihdosta tehdään palvelupyyntö helpdeskiin. Ilmoita palvelupyynnössä tulostimesi sijainti ja malli (esim. LaserJet3005dn). |
Monitoimilaitteessa on paperitukos
...