Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

"Käyttäjätunnuksesi <cn> voimassaoloaika päättyi <päättymis-pvm>. Tunnus on käytettävissä siitä eteenpäin vielä kaksi viikkoa ennen kuin ennenkuin se lukitaan."

 Mikäli työsuhteesi, opiskelusi tai muu asemasi Metropoliassa jatkuu eikä tunnuksen tulisi lukittua, katso ohjeet tunnuksen voimassaoloajan pidentämiseksi:

  1. Metropolian henkilökunta ottaa  ottaa yhteyttä esimieheensä ja esimies tekee uuden työsopimuksen. Tunnus aukeaa automaattisesti uudelleen työsopimuksen tullessa voimaan.
  2. Metropolian opiskelija ottaa yhteyttä Metropolian opintotoimistoon läsnäolotiedon selvittämiseksi. Kun opiskelija on läsnäoleva, tunnus aukeaa automaattisesti.
  3. Kumppaniorganisaation henkilökunta ottaa yhteyttä yhteyshenkilöönsä.
  4. Kumppaniorganisaation opiskelija ottaa yhteyttä yhteyshenkilöönsä.
  5. Ulkopuolinen käyttäjä ottaa yhteyttä Metropolian yhteyshenkilöönsä.
    • Mikäli ulkopuolisen käyttäjän tunnuksen voimassaolo päättyy ennen tarpeen päättymistä esim. projektin tai hankkeen keston venyessä, vain Metropolin Metropolian yhteyshenkilö (eli tunnuksen omistaja) voi ilmoittaa Helpdeskiin voimassaolon jatkumisesta. Ulkopuolisen henkilön, joka tunnusta käyttää , tulee olla yhteydessä ko. henkilöön. Yleensä tunnuksen omistaja on se henkilö joka on luovuttanut tunnuksen luomisen jälkeen henkilölle tunnuksen aktivointilapun.

Tunnuksen lukittumisen yhteydessä voi pyytää helpdeskiltä , kaikissa käyttäjätunnusrooleissa, kaksi viikkoa lisäaikaa mikäli ei ole ehtinyt ottaa talteen tarpeellisia tietoja.

...