Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.


Yleisimpiä Outlook-ongelmia ja ehdotuksia ongelmanratkaisuun.



ONGELMA: Outlook-ohjelma lopettaa äkillisesti toimintansa.

Ohjelma kaatuu useita kertoja päivässä ja antaa seuraavanlaisen virheilmoituksen:









RATKAISUEHDOTUS: Korjaa Office Identity-tiedosto


1. Sulje kaikki käynnissä olevat ohjelmat.
Nopein tapa sulkea ohjelmat on kirjautua ulos käyttäjätilistäsi.
Kirjaudu ulos valitsemalla omenavalikosta "Log Out <käyttäjänimi>".

2. Kirjaudu takaisin sisään omalla tunnuksellasi.
Varmista että Outlook-ohjelma ei ole käynnissä.

3. Tee kopio nykyisestä Office Identity-profiilistasi
Mene Finderissa kohteeseen "/Users/<käyttäjänimi>/Documents/Microsoft User Data/Office 2011 Identities/."
Klikkaa hiiren kakkospainikkeella "Main Identity"-kansiota ja valitse paikallisvalikosta "Duplicate".








Kun Finder on luonut kopion "Main Identity"-kansiosta voit jatkaa.

4. Käynnistä Microsoft Database Utility
Pidä alt/optio-näppäintä pohjassa painettuna ja käynnistä Outlook.
Esiin tulee Microsoft Database Utility-apuohjelman dialogi:










5. Rakenna Office Identity uudelleen
Valitse ikkunan oikeasta alareunasta painike "Rebuild...".
Rebuild-toiminto käynnistyy...kestää jonkin aikaa...odota kärsivällisesti kunnes on valmis.
















Kun Rebuild on valmis voit sulkea ikkunan valitsemalla "Done".
Sulje sitten Microsoft Database Utility-ohjelma joko klikkaamalla ikkunan vasemman ylänurkan punaista liikennevaloa tai valitse Database Utility-valikosta "Quit".

6. Lopuksi käynnistä Outlook-ohjelma normaalisti ja testaa toimivuus.



Lisäapuja Outlookin ongelmanratkaisuihin:


http://www.officeformachelp.com/outlook/troubleshoot/

http://www.officeformachelp.com/2010/11/outlook-crashes-hangs/