...
- Varmista, että tietokoneesi kameran suojus on auki ja ettei kameran toimintaa ole kytketty pois käytöstä erityisestä kytkimestä tai näppäimestä (vain joissain malleissa).
- Varmista, että videolähetys oikea kamera on kytketty päälle sovelluksen asetuksista.
- Varmista, että oikea kamera on valittu sovelluksen asetuksista.
- Sulje kaikki muut sovellukset, jotka saattavat käyttää kameraasi (kuten Skype tai FaceTime).
- valittu sovelluksen asetuksista.
- Klikkaa profiilikuvaasi.
- Klikkaa Settings.
- Klikkaa Video-välilehteä.
- Valitse oikea kamera alasvetovalikosta. Näet valitsemasi kameran esikatseluvideon.
- Varmista, että videolähetys on kytketty päälle sovelluksen asetuksista.
- Klikkaa sovelluksen vasemman alalaidan videokamera-kuvaketta kunnes sen alla lukee Stop Video.
- Jos videokuva ei ilmesty näkyviin, klikkaa videokamera-kuvakkeen viereistä ylänuolta.
- Valitse oikea kamera.
- Klikkaa sovelluksen vasemman alalaidan videokamera-kuvaketta kunnes sen alla lukee Stop Video.
- Jos käytät ulkoista kameraa
- kokeile irrottaa se ja kytkeä se takaisin
- vaihda sovellus käyttämään tietokoneesi sisäistä kameraa
- kokeile käyttää ulkoista kameraa toisella laitteella, jos kamera ei toimi siinäkään, kyseessä voi olla laitevika.
- Varmista, että sovelluksella on oikeudet käyttää kameraa.
- Avaa Windowsin Settings/Asetukset-sovellus.
- Etsi ja avaa Choose which apps can access your camera/Valitse, mitkä sovellukset voivat käyttää kameraasi.
- Sivun lopussa on valintapainike Allow desktop apps to access your camera/Salli työpöytäsovellusten käyttää kameraasi. Kytke tämä On/Käytössä-asentoon.
- Varmista, että kokouksen järjestäjä ei ole estänyt videokuvan näkymistä.
- Varmista, että internet-yhteytesi toimii kunnolla. Liian hidas tai katkeileva yhteys voi vaikuttaa kameran kuvan näkymiseen muille.
...