Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1. Varmista, että olet noudattanut tulostusohjeita: Tulostus, kopiointi ja skannaus.
  2. Jos kyseessä on yksittäisen tulostimen laitevika, siirry kohtaan Mitä teen, jos monitoimilaite ei tulosta kunnolla tai ei ollenkaan?.
  3. Jos tietokoneelta Canonin tulostimiin yhdistäminen ei onnistu, tai tulostus ei mene jonoon tai tulostuksessa esiintyy erilaisia virheitä, siirry kohtaan Aja Canonin tulostinajurien-korjausohjelma.
  4. Kierrä ongelma
    1. kokeilemalla toista tulostinta
    2. tulostamalla suoraan muistitikulta

Mitä teen, jos monitoimilaite ei tulosta kunnolla tai ei ollenkaan?

...

Note
iconfalse
titleMilloin toimenpiteestä on hyötyä?

Jos koneella tietokoneella Canonin tulostimiin yhdistäminen ei onnistu tai tulostus ei mene jonoon tai tulostuksessa esiintyy erilaisia virheitä niin aja alla olevan ohjeen mukaan ongelmia korjaava ohjelma.

...

Näiden tehtävien suoritus kestää, koneesta riippuen, parista minuutista noin viiteen minuuttia. Kun ohjelma on valmis, pitäisi koneelta löytyä monitoimilaitteiden tulostusjonot jälleen.

...

Miten tulostan suoraan muistitikulta?

Include Page
Pikaohje — tulostaminen USB-muistitikulta
Pikaohje — tulostaminen USB-muistitikulta

Note
titleHuomioita


Miten toimin ongelmatilanteessa?

Info
titleVastuualueet

Jos jokin tietty Canon-monitoimilaite ei toimi tai siitä on väri loppunut, ilmoita asiasta kampuksen aulapalveluihin. Jos kyseessä on jokin muu kuin Canon-monitoimilaite (esim. HP- tai Epson-merkkinen tulostin), tee palvelupyyntö helpdeskille.

Metropolian kampusten aulapalveluiden yhteystiedot

KampusPuhelinnumeroSähköpostiosoite
Myllypuro040 193 7758aulapalvelut.myllypuro@metropolia.fi
Arabia040 579 8403aulapalvelut.arabia@metropolia.fi
Karamalmi040 545 1572aulapalvelut.karamalmi@metropolia.fi
Myyrmäki040 545 1573aulapalvelut.myyrmaki@metropolia.fi

...